خانهاخبار
میزو پرو 7: پرچمدار جدید و قدرتمند Meizu با ظاهری شبیه گلکسی اس 7

میزو پرو 7: پرچمدار جدید و قدرتمند Meizu با ظاهری شبیه گلکسی اس 7

پرچمدار آینده کمپانی میزو، میزو پرو 7، یک موبایل قدرتمند و تمام‌عیار و با ظاهری همچون Galaxy S7 سامسونگ خواهد بود. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با این گوشی آشنا شوید.
۱۳۹۵/۱۱/۱۲

شرکت میزو یکی از تولیدکنندگان بزرگ گوشی هوشمند است که در کشور چین فعالیت می‌کند. این شرکت قصد دارد به زودی از پرچمدار آینده خود با نام پرو 7 با مشخصات سخت‌افزاری قدرتمند و احتمالا ظاهری همچون گلکسی S7 سامسونگ و البته با قیمتی اقتصادی رونمایی کند.

image

طبق اطلاعات و تصاویر منتشرشده منتسب به میزو پرو 7، این گوشی یک پرچمدار قدرتمند با بدنه‌ای از جنس تیتانیوم است. از مشخصات فنی این دستگاه باید به پردازنده ده هسته‌ای مدیاتک هلیو ایکس 30 با معماری 64 بیتی، صفحه نمایش 5.7 اینچی با وضوح تصویر 4K، 4 و 6 و 8 گیگابایت حافظه رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی بسیار قدرتمند 12 مگاپیکسلی از نوع سنسورهای IMX362 شرکت سونی و سیستم عامل اندروید 7 نوقا با رابط کاربری Flyme 6 UI اشاره کرد.

image

یک افشاکننده اخبار تکنولوژی ادعا کرده که قیمت مدل 8 گیگابایتی این دستگاه حدود 552 دلار خواهد بود، اما درباره قیمت احتمالی نسخه 4 و 6 گیگابایتی آن حرفی نزده است. شایان ذکر است که احتمال داده شده این محصول در ماه آوریل سال میلادی جاری مصادف با فروردین ماه 1396 رونمایی شود.

image

از مهم‌ترین ویژگی‌های میزو پرو 7 باید به بدنه‌ای از جنس تیتانیوم اشاره کرد که قطعا باعث استحکام بسیار بالای آن نسبت به دیگر گوشی‌های بازار خواهد شد. همچنین این گوشی صفحه نمایشی با دو لبه خمیده و کلید هوم فیزیکی اختصاصی با نام mBack دارد که باعث شده در نگاه کارشناسان بسیار جذاب باشد.

image

جالب است بدانید که چندی پیش یک تصویر واقعی از این گوشی هوشمند منتشر شد که نشان می‌دهد ظاهر و قابلیت‌های آن به به پرچمدار سری کهکشانی سامسونگ در سال 2016، یعنی S7، شباهت بسیار زیادی دارد. همچنین به نظر می‌رسد در نرم‌افزار این گوشی از رابط کاربری Flyme 6 UI به صورت پیش‌فرض استفاده شده باشد که برای استفاده بهتر و دسترسی بهتر به قسمت اج قابلیت‌های جدیدی برایش در نظر گرفته شده است.

در هر صورت طبق اطلاعات و تصاویر لورفته از پرچمدار آینده شرکت چینی میزو شاهد محصولی جذاب و البته قطعا با قیمتی بسیار مناسب خواهیم بود که می‌تواند در چند ماه آینده با ورود به بازار کشور چین و دیگر بازارهای جهانی فروش بسیار خوبی کسب کند. گفتنی است که هنوز شرکت میزو به تصاویر و اطلاعات منتشرشده از این محصول واکنشی نشان نداده و باید دید در آینده نزدیک چه اطلاعات بیشتری از این قاتل چینی پرچمداران سال 2017 کسب می‌کنیم.

نظر شما درباره گوشی میزو پرو 7 چیست؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

ناصر

۱۳۹۵/۱۱/۱۲
البته میزو گوشیه خوبیه لطفا صندلیش رو موجود کنین

علی

۱۳۹۵/۱۱/۱۲
چینی چینیه
هر کاریشم کنی حتی طلا بگیری

خلیج فارس persian gulf

۱۳۹۵/۱۱/۱۲
نمیشه گفت فقط این گوشی
قاب جلوی بسیاری از گوشیها این شکلیه