خانهاخبار
آیا Galaxy S8 با هدفون بی‌سیم Level in همراه می‌شود؟

آیا Galaxy S8 با هدفون بی‌سیم Level in همراه می‌شود؟

بر اساس اخبار منتشر شده، سامسونگ روز 29 مارس، همزمان با معرفی گلکسی اس 8، هدفون بی‌سیم Level in را نیز معرفی می‌کند. این هدفون از قابلیت Active Noise Cancelling بهره‌مند است.
۱۳۹۵/۱۱/۱۲

شرکت سامسونگ اغلب لوازم جانبی جدید را با تلفن‌های هوشمند پرچم‌دار خود معرفی می‌کند و به نظر می‌رسد در ماه مارس، که Galaxy S8 رونمایی می‌شود، بار دیگر چنین اتفاقی خواهد افتاد. بر اساس یک گزارش جدید، این کمپانی قصد دارد هدفون بی‌سیم Level In ANC را، که به قابلیت حذف نویز Active Noise Cancelling نیز مجهز است، در کنار گلکسی S8 معرفی کند. خبر معرفی هدفون بی‌سیم با Galaxy S8 ماه گذشته نیز منتشر شده بود، اما مدل این هدفون مشخص نبود.

image

مدل باسیم این هدفون سال گذشته معرفی شده بود. سامسونگ ادعا می‌کند قابلیت حذف نویز این هدفون می‌تواند سروصدای محیط تا 20 دسی‌بل را کاهش دهد تا تجربه شنیداری فوق‌العاده‌ای برای کاربر به ارمغان آورد. این شرکت همچنین قابلیت جدیدی به نام Talk-in Mode به هدفون اضافه کرده است که به کاربر امکان شنیدن صدای بیرون را می‌دهد تا زمانی که کسی نام او را صدا زد، صدا را بشنود.

مطابق گزارش‌ها، ایرفون وایرلس Level In ANC سامسونگ با قابلیت حذف نویز، در کنار گوشی Galaxy S8 و با قیمت 130 یورو عرضه می‌شود. این هدفون در رنگ‌های قرمز، سبز، مشکی و نقره‌ای عرضه خواهد شد. گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که نسل بعدی گوشی‌های هوشمند پرچمدار سامسونگ 29 مارس معرفی می‌شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)