خانهاخبار
تصویری واضح از Galaxy S8 در رندر غیررسمی

تصویری واضح از Galaxy S8 در رندر غیررسمی

رندر غیررسمی جدیدی از گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ، براساس عکسی از ایوان بلس، منتشر شده است. برای مشاهده پرچمدار جدید سامسونگ باید تا روز 29 مارس منتظر بمانیم.
۱۳۹۵/۱۱/۱۲

چند روز پیش ایوان بلس، درزدهنده معروف، عکسی توییت کرد که ادعا می‌شود تصویر Galaxy S8 سامسونگ است. حالا یک رندر غیررسمی از پرچم‌دار آینده سامسونگ، که مدت‌هاست منتظرش هستیم، منتشر شده است. تبدیل این عکس به رندر را Benjamin Geskin انجام داده است که پیش از این نیز رندرهایی از این دستگاه منتشر کرده بود. رندر جدید ظاهرا از رندر قبلی دقیق‌تر است. رندر قبلی نیز براساس عکسی از بلس منتشر شده بود.

image

نمای جلو گوشی نشان‌دهنده صفحه‌نمایشی است که در دو لبه کناری خمیده است و به نظر می‌رسد حاشیه‌ای ندارد. دکمه پاور و دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا در سمت چپ قرار دارند. در سمت راست دکمه‌ای تعبیه شده که ممکن است برای فعال کردن دستیار Bixby استفاده شود. پشت گوشی نیز یک دوربین تک‌لنز، فلاش و اسکنر اثر انگشت دیده می‌شود.

گوشی Samsung Galaxy S8 به صفحه نمایش 5.8 اینچی Super AMOLED با رزولوشن 1440 در 2560 مجهز است. نسخه‌ای از گوشی که در امریکا عرضه می‌شود احتمالا دارای چیپست اسنپدراگون 835 خواهد بود. این گوشی احتمالا 4 تا 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دارد. پورت یو‌اس‌بی نوع C و جک 3.5 میلی‌متری نیز در گوشی وجود خواهد داشت. انتظار می‌رود گوشی دارای گواهینامه IP68 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب باشد.

image

گلکسی اس8 و نسخه بزرگ‌تر، Galaxy S8 Plus، هر دو روز 29 مارس رونمایی می‌شوند. طبق شایعات، نسخه پلاس نمایشگر 6.2 اینچی دارد و از دوربین دوگانه بهره می‌برد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (32 نظر)

SONY

۱۳۹۵/۱۱/۱۸
باز لاقل از اون اثر انگست میشه فهمید s8 هس نه s7 و s6

عطا

۱۳۹۵/۱۱/۱۵
یکی ندونه فکر میکنه این جا فروم مغز متفکر طراحی صنعتی ژاپنه با این همه منتقد فعال!!!
داداشام برن ببینن میتونن یه سوزن بسازن بعد به ساخته های دیگران توهین کنن.
خدا این دانشمندها رو آفریده برای شما لوازم سرگرمی اختراع کنن شما ملت هم ناز کنین و عشوه بیاین که این جاش کجه اونجاش کپیه
برو ببین خودت بلدی کپی بزنی؟ همونی نیستی که سر جلسه امتحان تقلب میکردی باز غلط مینوشتی؟

رامین

۱۳۹۵/۱۱/۱۳
فول کپی که همه میدونن سام سونگه برو یه نگاهم به c5بنداز

رضا

۱۳۹۵/۱۱/۱۳
خیلی زشته

mahdi

۱۳۹۵/۱۱/۱۳
سامسونگ در تکنولوژی پیشتازه ولی قیمت محصولاتش نسبت به رقبای چینیش بالاتره که اگه بخوایم منطقی نگاه کنیم میشه گفت به خاطر ایده های نو معقوله