خانهاخبار
تیم کوک: قانون اجرایی ترامپ در مورد مهاجرین چیزی نیست که ما از آن تبعیت می‌کنیم

تیم کوک: قانون اجرایی ترامپ در مورد مهاجرین چیزی نیست که ما از آن تبعیت می‌کنیم

بعد از واکنش گوگل به قانون منع ورود اتباع هفت کشور به امریکا حالا اپل نیز نگرانی خود را اعلام کرده است. تیم کوک در پیغامی به کارمندان اپل اعلام کرده که اپل از این قانون حمایت نمی‌کند.
۱۳۹۵/۱۱/۱۰

قانون جدیدی که برای منع ورود اتباع هفت کشور از جمله ایران به تصویب دولت جدید امریکا رسید اعتراض‌های گسترده‌ای را به‌همراه داشته است. شب گذشته در بسیاری از فرودگاه‌های امریکا معترضین به این قانون تجمع کردند و با پلاکاردها و بنرهای مختلف خواستار لغو آن شدند. شخصیت‌های مهمی مانند سرگی برین، بنیانگذار گوگل، نیز در بین معترضین حضور داشتند. سرگی برین با حضور در فرودگاه سن‌فرانسیسکو به خبرنگاران اعلام کرد من اینجا هستم چون من هم یک مهاجرم. 

image

اپل نیز نگرانی خود را از وضع این قانون رسما اعلام کرد. در پیغامی که تیم کوک، مدیر عامل این شرکت، منتشر کرده آمده:

در صحبت‌هایی که هفته گذشته در واشینگتن دی‌سی با مقامات رسمی داشتم نگرانی شدید خود را از وضع قانون جدید مهاجرت به آنها اعلام کردم. این قانون تاثیر عمیقی روی اپل و نیز روی جامعه امریکا خواهد داشت. بدون وجود مهاجرین اپل شکل نمی‌گرفت و هیچ‌کدام از نوآوری‌ها و موفقیت‌های امروز به‌دست نمی‌آمد.

برخی از کارمندان ما نگران قانون جدید مهاجرت هستند. بخش نیروی انسانی و تیم حقوقی و امنیتی اپل در تلاش هستند تا هرکاری از دستشان برمی‌آید برای این دسته از کارمندان انجام دهند. 

همانطور که بارها اشاره کرده‌ام، تنوع و گوناگونی کارمندان قدرت ما را افزایش می‌دهد. اگر فقط از یک موضوع در اپل اطمینان داشته باشم، آن همدلی و پشتیبانی همه اعضای تیم از یکدیگر است. 

درهای اپل به‌روی همه باز است. فرقی نمی‌کند که از کجا آمده باشند یا به چه زبانی صحبت می‌کنند، چه کسی را دوست دارند و چه کسی را پرستش می‌کنند. کارمندان ما از مستعدترین افراد حوزه کاری خود هستند و ما آنها از هرگوشه جهان به استخدام خود درمی‌آوریم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

میلاد

۱۳۹۵/۱۱/۱۰
فقط خدا رو باید پرستش کرد

امیر

۱۳۹۵/۱۱/۱۰
من کلا طرفدار آیفون هستم ولی ولی ولی با این جملش مخالفم چون همین اپلم ایرانوتحریم کرده .ارور 9009 که وقتیی میخواستیم برنامه دانلود کنیم به خاطر تحریم اپل در رابطه با بعضی کشور ها از جمله ایران بود

سپهر

۱۳۹۵/۱۱/۱۰
آفرين به تيم كوك???

Hidden

۱۳۹۵/۱۱/۱۰
Eyvala

پیمان قبادی

۱۳۹۵/۱۱/۱۰
تروخدا ببینید چه پیغامی داده...چقد خوب جواب داده...کلاس نگارش این متن واقعا جهانیه...درهای اپل به‌روی همه باز است. فرقی نمی‌کند که از کجا آمده باشند یا به چه زبانی صحبت می‌کنند، چه کسی را دوست دارند و چه کسی را پرستش می‌کنند. کارمندان ما از مستعدترین افراد حوزه کاری خود هستند و ما آنها از هرگوشه جهان به استخدام خود درمی‌آوریم.