خانهاخبار
ایرپادهای اپل از مشکلات ارتباطی رنج می‌برند

ایرپادهای اپل از مشکلات ارتباطی رنج می‌برند

برخی از دارندگان AirPods خبر داده‌اند که این هدفون‌ها از مشکل ارتباطی رنج می‌برند و در موقع برقراری تماس تلفنی، ارتباط بلوتوث هدفون با گوشی قطع می‌شود.
۱۳۹۵/۱۱/۱۰

ایرپادها از جمله پر سر و صداترین محصولات اپل در چند سال گذشته بوده‌‌اند و از همان روز اول معرفی، با نقدها و انتقادات زیادی مواجه شدند. حال برخی از دارندگان AirPods خبر داده‌اند که این هدفون‌ها از مشکل ارتباطی رنج می‌برند و در موقع برقراری تماس تلفنی، ارتباط بلوتوث هدفون با گوشی قطع می‌شود. این مشکلات ارتباطی فقط به تماس‌های تلفنی منحصر می‌شود و در موقع پخش موزیک هیچ مشکلی وجود ندارد. اما نکته قابل توجه این ماجرا اینجاست که این مشکلات ارتباطی عمدتا در دستگاه‌های آیفون 6 اس و 6اس پلاس مشاهده می‌شود؛ هرچند که برخی از کاربران آیفون 7 و 7پلاس نیز نیز با این مشکل مواجه شده‌اند. 

image

برخی از کاربران گزارش کرده‌اند که در استفاده از آیفون‌های سری 7 با چنین مواجه نشده‌اند و ایرپادها بدون هیچ مشکلی با این دستگاه‌ها همگام‌سازی می‌شوند. اما مشکلات فقط به اینجا ختم نمی‌شود، زیرا برخی از دارندگان ایرپادها نیز گفته‌اند که در صورتی که اپل واچ در نزدیکی ایرپادها و آیفون قرار داشته باشد، در کمال تعجب این اپل واچ است که به آیفون متصل می‌شود و نه ایرپادها! موضوع وقتی جالب‌تر می‌شود که برخی از کاربران نیز گفته‌اند که حتی وقتی که اپل واچ در نزدیکی دستگاه قرار ندارد، باز هم با چنین مشکلی مواجه هستند. 

وبسایت MacRumors گزارش داده است که اپل در حال تحقیق روی مشکلات ارتباطی ایرپادهاست و هنوز مشخص نیست که مشکل بوجود آمده تا چه حد حاد است و چه مقدار زمان برای رفع و رجوع کامل نیاز دارد. اپل و سیستم‌عامل iOS چندان هم با مشکلاتی از این دست بیگانه نیستند و در گذشته نیز شاهد آن بودیم که محصولات اپل در برقراری ارتباط بلوتوثی با سایر دستگاه‌ها به مشکل برخورده‌اند. البته اگر به یاد داشته باشید، اپل به دلایلی نامعلوم عرضه ایرپادها را برای مدتی به تعویق انداخت و اکنون با نمایان مشکلات ارتباطی ایرپادها، شاید بتوان دلیل این به تعویق‌اندازی را در همین مشکل جستجو کرد. 

نظر شما چیست؟ اگر از ایرپادهای اپل استفاده می‌کنید، آیا تاکنون با چنین مشکلاتی مواجه شده‌اید؟ 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

رضا

۱۳۹۷/۳/۱۸
من ایفون پلاس ۸ دارم و اپل واچ هم دارم ، هر دو عالی هستن و برعکس ایر پاد اشغاله به معنای واقعی بیمصرف و حیف پوله ،متاسفم واسه ایفون که اینطوری با ابروی خودش بازی میکنه

حسین

۱۳۹۵/۱۱/۱۰
بی دلیل محبوب نشده به خاطر سیب دهنی محبوب شده به غیر از این دلیلی نداره که آدم پول به صفحه اچ دی و باتری ضعیف بده.

Amir446

۱۳۹۵/۱۱/۱۰
کیفیت اپل ماله اون وقتا بود که اپل و استیو جابز میداد به جهان و اکثر گوشی ها کیفیتشون پایین تر از اپل بود ، سامسونگ پلاستیک میزد جنس گوشی هاش رو و ... الان دیگه توی سال ۲۰۱۷ اپل نباید صحبت کیفیت کنه ! گوشی های چینی کیفیت دارن بالاتر از اپل .سامسونگ توی کیفیت دو سه ساله خودش رو برده بالا و بقیه برند ها ..

bab

۱۳۹۵/۱۱/۱۰
هه. اپل که باتری هاش اوراق بود قبول نکرد
بیاد ایرپاد قبول کنه خخخ

سینا

۱۳۹۵/۱۱/۱۰
حیف پول