خانهاخبار
سرفیس: تجارت موفق و رو به رشد مایکروسافت

سرفیس: تجارت موفق و رو به رشد مایکروسافت

مایکروسافت و سرفیس هایش سه ماهه چهارم 2016 را موفقیت امیز به پایان رسانده اند به طوریکه این شرکت از فروش محصولات برند سرفیس درآمد خوبی کسب کرده است.
۱۳۹۵/۱۱/۹
image

پس از یک فصل پربار دیگر برای سرفیس‌های مایکروسافت در سه ماهه چهارم 2016، آمار و ارقام 2016 به طور کامل به دست آمده است و به نظر می‌رسد تنها برند کامپیوتر شخصی مایکروسافت سال خوبی را پشت سر گذاشته است.

درآمد مایکروسافت در سه ماهه سوم 2016 از سرفیس‌هایش 1.3 میلیارد دلار بوده است و در کل سال 2016، درآمدش 4.3 میلیارد دلار شده است. اگرچه سرفیس پرو مایکروسافت به‌تازگی نسخه‌ای جدید نداشته اما مایکروسافت برای سه فصل متوالی شاهد رشد فروش این محصولاتش بوده است. اغلب خریداران به‌سراغ سرفیس پرو 4 و سرفیس بوک‌ها رفته‌اند تا سرفیس پرو 3 که نسخه‌ای محبوب اما قدیمی‌تر به شمار می‌رود.

لاین سخت‌افزاری نیز برای این شرکت سودده بوده است به‌طوری که مایکروسافت بازخورد خوبی از سرفیس استدیو دریافت کرده و احتمالا در این فصل با توجه به در دسترس قرار گرفتن بیشتر، فروش بهتری نیز خواهد داشت.

هر دو محصول محبوب سرفیس پرو و سرفیس بوک امسال آپدیت خواهند شد و گفته می‌شود حتی محصول دیگری با نام سرفیس‌فون نیز در کنفرانس امسال رونمایی می‌شود. به‌نظر می‌رسد کنفرانس غول نرم‌افزاری دنیا کنفرانس برای 2017 هیجان‌انگیزتر از سال‌های گذشته خواهد بود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

محمد حیدری

۱۳۹۵/۱۱/۱۰
خرید سرفیس خیلی بهتره، چون هماهنگی نرم افزاری و سخت افزاری بهتری داره، با توجه به اینکه خود مایکروسافت ویندوز رو عرضه میکنه این سرفیس ها خیلی خیلی هماهنگند

kouroshbozorg

۱۳۹۵/۱۱/۹
امیدوارم در نسل جدید سرفیس بوک و سرفیس پرو از جدیدترین سخت افزارها (پویشگر عنبیه و اثر انگشت، مودم LTE، بلوتوث نسل ۵، نسل آخر وای فای، دوربین جلو و عقب خیلی پیشرفته تر و با کیفیت تر، ویندوز هلو و ...) استفاده بشه و درگاه شارژ اختصاصی مایکروسافت با یو‌اس‌بی نوع سی ادغام شده با تاندربولت ۳ جایگزین بشه و درگاه های متداول هم داشته باشه (یو‌اس‌بی سه، اس‌دی کارت، مینی دیسپلی) که نیاز به خرید لوازم جانبی نباشه. همین طور سرفیس بوک ۴۰۰ گرم و سرفیس پرو ۱۰۰ تا ۱۵۰ گرم سبک تر بشه در حالی که قدرتمندتر و مقاوم تر می شه.

Alireza

۱۳۹۵/۱۱/۹
جی اس ام و خبر خوب در مورد مایکروسافت؟؟ آخر الزمانه؟؟؟
سرفیس ها بی نظیر هستند
یاد حرف تیم کوک افتادم که میگفت سرفیس ها توستر هستند!!
حالا آیپد ها و مک بوک ها و آیمک های اپل در مقابل همین توستر ها داره سر خم میکنه