خانهاخبار
8 بازی کامپیوتری مورد علاقه ایلان ماسک

8 بازی کامپیوتری مورد علاقه ایلان ماسک

ایلان ماسک یکی از جذاب‌ترین شخصیت‌های دنیای فناوری است که شاید نظیر آن کمتر در جهان پیدا شود. او با اینکه زندگی پر مشغله‌ای دارد ولی کی از طرفداران بازی‌های کامپیوتری است. در ادامه مطلب شما را با 8 بازی کامپیوتری مورد علاقه ایلان ماسک آشنا می‌کنیم.
۱۳۹۵/۱۱/۹

ایلان ماسک یکی از برجسته‌ترین چهره‌های حاضر دنیای فناوری است، شخصیت باهوش، جاه طلب و البته ثروتمندی که خیلی‌‌ها آن را با استیو جابز مقایسه می‌کنند.

یکی از مهم‌ترین شرکت‌هایی که ایلان ماسک مدیریتش را برعهده دارد شرکت Tesla Motors است که به شکل خارق العاده‌ای توانسته صنعت ماشین‌های الکتریکی را متحول کند. او همچنین مدیر عامل شرکت فضایی SpeceX است که می‌خواهد رویای زندگی انسان‌ها در سیارات دیگر را تحقق بخشد.

image

البته این تنها فعالیت‌های ایلان ماسک نیست. او در کنار شرکت‌ خودروسازی و فضایی خود یکی از موسسان PayPal، OpenAI است و با چند پروژه بزرگ دیگر مثل SolarCity و Hyperloop همکاری می‌کند.

حتما فکر می‌کنید ایلان ماسک با اینهمه کار و مشغله وقت سر خاراندن و تفریح ندارد ولی سخت در اشتباهید. یکی از علایق ایلان ماسک بازی‌های کامپیوتری است و سلیقه خوبی هم در انتخاب این بازی‌ها دارد. در ادامه 8 بازی مورد علاقه ایلان ماسک را به شما معرفی می‌کنیم تا دانستن آنها ممکن است برای شما جالب باشد.

  1. Overwatch
  2. BioShock
  3. Mass Effect
  4. Fallout
  5. Civilization
  6. Saint Row IV
  7. Kerbal Space Program
  8. Warcraft

شما کدام یک از این بازی‌ها را انجام دادید و فکر می‌کنید سلیقه شما چقدر به ایلان ماسک نزدیک است؟

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

leon

۱۳۹۵/۱۱/۱۴
Man faghat 8 ro bazi kardam

پوریا

۱۳۹۵/۱۱/۱۱
1 و 4 ولی گل سرسبدشون 8..عاااالیه وارکرافت و wow

توحید

۱۳۹۵/۱۱/۹
به غیر از فال اوت و وارکرفت اصلا شببه نیست

ali

۱۳۹۵/۱۱/۹
warcraft awlie hala har mapi k mikhad bashe

Mohamad

۱۳۹۵/۱۱/۹
Fallout kheili bikhode . Bioshok va overwatch khobe