خانهاخبار
رونمایی آلکاتل از گوشی ماژولارش در MWC 2017

رونمایی آلکاتل از گوشی ماژولارش در MWC 2017

آلکاتل به‌سراغ تولید گوشی هوشمند ماژولاری رفته و می‌خواهد با استفاده از جایگزین کردن بخش پشتی گوشی، قابلیت‌های متنوعی به گوشی اضافه کند.
۱۳۹۵/۱۱/۹

به نظر می‌رسد سونی تنها شرکتی نیست که چیزی حدود 5 گوشی برای MWC 2017 بارسلون در نظر گرفته است. خبرهایی به گوش رسیده که آلکاتل نیز قرار است 5 گوشی هوشمند در کنگره موبایل بارسلون رونمایی کند. جزئیات زیادی از این گوشی‌ها در دسترس نیست اما گفته شده یکی از گوشی‌های آلکاتل ماژولار خواهد بود. حالا که ال جی از ایده گوشی هوشمند ماژولار دست کشیده، آلکاتل به‌سراغ چنین گوشی هوشمندی رفته و می‌خواهد با استفاده از جایگزین کردن بخش پشتی گوشی، قابلیت‌های متنوعی به گوشی اضافه کند.

image
image

هنوز مشخص نیست که ماژول‌ها قرار است چه قابلیت اضافه‌ای به گوشی بیفزایند. تصاویری که می‌بینید بدنه پشتی گوشی را نشان می‌دهد که با تعداد زیادی LED پوشانده شده است. همانطور که در عکس دیده می‌شود دوربین اصلی این گوشی فلش دوگانه دارد؛ همان دوربینی که گفته شده بود 13 مگاپیکسلی است. احتمالا گوشی ماژولار آلکاتل همان Idol 5 است و تراشه 8 هسته‌ای مدیاتک را روی خود دارد. گفته شده این گوشی قیمتی حدود 320 یورو دارد. به هر حال تا کنفرانس این شرکت در MWC 2017 در تاریخ 26 فوریه(اول اسفند) باید صبر کنیم.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

كیانمهر

۱۳۹۵/۱۱/۹
گوشی قشنگی به نظر میاد ,با توجه به اینكه، tclسازنده گوشیهای آلكاتل هست و سری قبلی الكاتل رو با برند بلكبری عرضه كرد، این مدل هم با برند بلكبری عرضه بشه جالبه