خانهاخبار
تماشا کنید: ویدئوی زیبا از کانسپت جدید iPhone 8

تماشا کنید: ویدئوی زیبا از کانسپت جدید iPhone 8

ویدیو و تصاویر زیبایی از طرح مفهومی نسل جدید آیفون، یعنی آیفون 8، ساخته‌شده توسط فردی خلاق را در ادامه مطلب می‌توانید مشاهده کنید.
۱۳۹۵/۱۱/۹

اپل به مناسبت دهمین سالگرد آیفون سورپرایزهای جدیدی برای طرفدارانش دارد. گویا نسل بعدی آیفون با تغییرات گسترده طراحی همراه با امکانات جالب وارد صحنه می‌شود تا گوی رقابت را از ال‌جی G6 و سامسونگ Galaxy S8 برباید. به تازگی کانسپت آیفون ۸ را فردی خلاق با نام Iskander Utebayev ساخته که شباهت بسیاری به آیفون ۷ دارد. اما صفحه‌نمایش آیفون ۸ در این ویدئو مشابه گلکسی اس۷ اج خمیده است و حاشیه کناری آن در قسمت چپ و راست  حذف شده. لنز دوربین اصلی نیز جا‌به‌جا شده و با لوگوی اپل در پشت بدنه ادغام شده است که می‌توان آن را ایده‌ای جالب برای آینده صنعت گوشی هوشمند دانست.

با توجه به آخرین اطلاعات و شایعات به دست آمده درباره نسل بعدی آیفون، بعید به نظر می‌رسد پرچمداران جدید اپل ظاهری مشابه کانسپت درون این ویدئو داشته باشند. به‌هرحال تماشای این ویدئو خالی از لطف نیست.

برای دیدن تصاویر واقعی آیفون ۸ باید تا شهریور ماه سال آینده صبر کنیم؛ البته اگر مانند نسل‌های گذشته زودتر از زمان موعود لو نرود!

نظر خود را با ما و دیگر جی‌اس‌امی‌ها به اشتراک بگذارید

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

حامد

۱۳۹۵/۱۱/۱۷
خيلي خوشگله اگه اينجوري باشه اپل يعني كيفيت

Ali

۱۳۹۵/۱۱/۱۱
اونایی که میگن صفحه edge تقلید از سامسونگه
سامسونگ هم میخواد تو galaxy s8 از 3d toch استفاده کنه
پس این هم تقلید سامسونگ از اپل هست
هرچند هنوز معلوم نیست هیچکدوم

reza

۱۳۹۵/۱۱/۱۰
دوستان می خواستم ایفون 7 بخرم ولی می خوام منتظر ایفون 8 باشم لطفا راهنمایی کنید می ترسم ایفون 8 بدلیل سیاست های دولت جدید امریکا به ایران نرسه به نظرتون 7 بخرم یا منتظر باشم

مصطفی

۱۳۹۵/۱۱/۱۰
منظورم این بود اپل تغییراتش فقط کپی از سامسونگه وگرنه معلومه اپل توان تولید یک صفحه تخت هم نداره چه برسه به edge :))))))))))

سینا

۱۳۹۵/۱۱/۱۰
گوشی دو سال پیش سامسونگ حداقل دو سال عقب تره