خانهاخبار
شیائومی در کنگره جهانی موبایل 2017 شرکت نمی‌کند!

شیائومی در کنگره جهانی موبایل 2017 شرکت نمی‌کند!

دیروز مطلع شدیم که هوگو بارا، مدیر ارشد شیائومی، از این شرکت استعفا کرده است. همه منتظر عواقب این کار بودیم و ظاهرا اولین پس‌لرزه آن عدم حضور شیائومی در کنگره جهانی موبایل 2017 است. این بدان معناست که احتمال معرفی پرچمدار این کمپانی در ماه آینده کاهش می‌یابد، در حالی که هنوز تاریخ رسمی معرفی Mi 6‌ نیز اعلام نشده.
۱۳۹۵/۱۱/۹

سال گذشته، در کنگره جهانی موبایل MWC))، کمپانی شیائومی از پرچمدار خود، Mi 5، رونمایی کرد. از آن‌جایی که اخیرا اخبار زیادی درباره Mi 6 منتشر شد و در کنار آن شایعاتی درباره گوشیMi MIX EVO  هم به گوش رسید، حدس ما این بود که شیائومی حداقل یکی از آن‌ها را برای MWC بارسلون کنار می‌گذارد، اما ظاهرا حدس و گمان‌های ما اشتباه از آب درآمده است!

image

بر اساس گزارشی از TechChrunch، اوضاع خیلی وخیم‌تر از این است و تنها به معرفی‌نشدن پرچمدار چینی‌ها ختم نمی‌شود! طبق ادعای این منبع، اصلا شیائومی در کنگره جهانی موبایل 2017 شرکت نمی‌کند که این موضوع با خبر استعفای Hugo Barra از همکاری با کمپانی هم جور درمی‌آید. حالا به نظر می‌رسد که شیائومی اصلا به بارا برای کنگره بارسلون احتیاج نداشته باشد، چراکه اصلا به آنجا نخواهد رفت!

البته حتی اگر شیائومی در MWC شرکت نکند، ممکن است در طول زمان برگزاری این مراسم یکی از گوشی‌های Mi 6 یا Mi Mix Evo را معرفی کند و عدم حضور در بارسلون لزوما مانعی برای معرفی پرچمدار این کمپانی نیست. اگر این اتفاق بیفتد، پرچمدار شیائومی تیتر بسیاری از خبرگزاری‌ها را به خودش اختصاص می‌دهد که برای تازه‌کارها و شرکت‌های نوپایی که در این کنگره حضور یافته‌اند عاقبت خوشی ندارد؛ البته یکی از عواقب معرفی گوشی خارج از مراسم بزرگی مثل MWC این است که بزرگان حاضر در کنگره همه توجه‌ها را به خود جلب می‌کنند و پرچمدار شیائومی در سکوت خبری معرفی می‌شود.

image

در نظر داشته باشید که این‌ها همه شایعه و احتمال است؛ هنوز مشخص نیست «اپل چینی‌ها» چه برنامه‌ای برای محصولات آینده‌اش دارد. وب‌سایت فون‌آرنا صحت شایعه غیبت شیائومی در MWC را از مدیران کمپانی جویا شده، اما همچنان جوابی دریافت نکرده است. در صورتی که خبر جدیدی منتشر شود آن را به سرعت در اختیارتان قرار می‌دهیم.

نظر شما درباره عدم حضور شیائومی در MWC چیست؟ آیا شما هم منتظر مراسم رونمایی از پرچمدار این کمپانی هستید؟ آیا در سبد خرید خود جایی برای آن در نظر گرفته‌اید؟ به نظر شما مهم‌ترین دلیل موفقیت کمپانی نه‌چندان بزرگی مثل شیائومی چیست؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)