خانهاخبار
دونالد ترامپ همچنان در حال استفاده از گوشی اندرویدی خودش است!

دونالد ترامپ همچنان در حال استفاده از گوشی اندرویدی خودش است!

دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا، همچنان در حال استفاده از یک گوشی هوشمند اندرویدی است و از موبایل مخصوص و ایمن سرویس مخفی ایالات متحده استفاده نمی‌کند.
۱۳۹۵/۱۱/۸

همانطور که قبلا برایتان گفتیم، دونالد ترامپ در جریان مراسم تحلیف یک گوشی امن از سرویس مخفی آمریکا دریافت کرد که احتمالا گلکسی S4 مخصوص سرویس مخفی آمریکاست.

 امروز خبرهای جدیدی منتشر شده است که نشان می‌دهد ترامپ همچنان در حال استفاده از گوشی هوشمند شخصی خود است و لزومی به استفاده از گوشی هوشمند مخصوص سیاستمداران نمی‌بیند؛ درواقع در حال حاضر ترامپ از یک دستگاه شنود یا دوربین با قابلیت هک شدن استفاده می‌کند.

image

 در همین رابطه نیویورک تایمز نوشت: دونالد ترامپ از یک موبایل اندرویدی ناامن استفاده می‌کند و ظاهرا ترامپ در حین تماشای تلویزیون در کاخ سفید از همین گوشی توییت‌های خود را ارسال می‌کند.

گفتنی است که چندی پیش وسایل ارتباطی شخصی و ناایمن جان پادستا، از چهره‌های سیاسی دموکرات آمریکا، هک شده است و ریسک ترامپ به احتمال زیاد برایش دردسرساز خواهد شد.

طبق گفته‌های لری جانسون، مامور بازنشسته سرویس مخفی ایالات متحده آمریکا، گوشی‌های هوشمند مخصوص سیاستمداران قابلیت‌های بسیار محدودی دارد و گوشی‌های ناامن خطر هک شدن را به شدت افزایش می‌دهند. همچنین جانسون اعلام کرده است: من می‌توانم طوری وارد اطلاعات موبایل شما شوم که به هیچ عنوان متوجه نشوید.

image

جالب است بدانید که باراک اوباما، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، از یک گوشی بلک‌بری ایمن برای دسترسی به توییتر خود استفاده می‌کرد تا از نفوذ هکرها جلوگیری کند.

در هر صورت دونالد ترامپ باید این مسئله را بداند که دیگر یک سیاستمدار است و باید مسئله ایمنی را جدی بگیرد، چراکه خطر نفوذ از طرف هکرها وجود دارد و ریسک کردن در مقام ریاست جمهوری قدرت اول دنیا شاید برایش گران تمام شود!

نظر شما درباره ریسک بزرگ ترامپ چیست؟

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

متین

۱۳۹۵/۱۱/۹
پرچم بلك بری بالاست

داود

۱۳۹۵/۱۱/۹
ترول
از زماني كه ايفون كد ايفون اون تروريست رو نداد اين داستانا شروع شد
ايفون قطعا از سامسونگ و اندرويد امن تره

آبتین

۱۳۹۵/۱۱/۸
ی پست هم درباره موبایل رئیس جمهور خودمون بزار

earl

۱۳۹۵/۱۱/۸
حالا مگه این هویج تو گوشیش چی داره که بیان هکش کنن؟

farid

۱۳۹۵/۱۱/۸
روش ترامپ در کار و سیاست روش شلوغ بازی و خبر سازی و آب را گل آلود کردن و بعدش ماهی گرفتنه.اینم روشی برای خبر سازیه و اگر نه سرویس مخفی به هیچ عنوان اجازه استفاده از یک گوشی ناامن رو به رییس جمهور نمیده و اینا همش خبرسازیه تا خودش رو مطرح کنه.