خانهاخبار
مانیتورهای غول آسای جدید دل معرفی شدند

مانیتورهای غول آسای جدید دل معرفی شدند

شرکت دل از دو مانیتور 55 و 86 اینچی با وضوح تصویر 4k با قیمتی نجومی رونمایی کرده است.
۱۳۹۵/۱۱/۷

شرکت آمریکایی دل در نظر دارد تا با سرفیس هاب از شرکت مایکروسافت رقابت کند. این کمپانی امروز از دو مانیتور غول آسای 55 و 86 اینچی با وضوح تصویر 4K برای مصارف آموزشی و تجاری رونمایی کرده است.

image

مانیتورهای جدید شرکت دل همچون سرفیس هاب دارای کامپیوتر داخلی نیستند اما دارای تعداد زیادی پورت و قلم استایلوس هستند. همچنین نمایشگر این مانیتورها از لمس 20 نقطه به صورت همزمان و رزولوشن (3840x2160) یا همان 4K پشتیبانی می‌کنند که نشان از قدرت بالای آنها می‌دهد.

image

شرکت دل اعلام کرده اتس که امکان ادغام دسکتاپ OptiPlex Micro به صورت مستقیم و از طریق پنل پشتی ایجاد شده است و برای استفاده از این سیستم نیازمند برق جداگانه نخواهید بود.

در مورد قیمت مانیتورهای جدید دل باید گفت که هر چند شاهد قیمتی پایین‌تر از سرفیس هاب مایکروسافت هستیم اما همچنان این قیمت بسیار بالا است.

دل اعلام کرده است که مدل 55 اینچی با شماره مدل C5518QT دارای قیمتی کمتر از 5 هزار دلار خواهد بود و نسخه 86 اینچی با شماره مدل  C8618QT نیز قیمتی در حدود 11 هزار دلار خواهد داشت و قرار است از روز 30 ماه مارس سال میلادی جاری مصادف با 10 فروردین سال 1396 وارد بازار شوند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

rs76

۱۳۹۵/۱۱/۸
با تو حرف نزدم

سینا

۱۳۹۵/۱۱/۷
شما با همون ۱۵ اینچی کار کن

rs76

۱۳۹۵/۱۱/۷
۸۵ اینچ نداره:))))))