خانهاخبار
فروش نوکیا 6 سفید رنگ از فردا

فروش نوکیا 6 سفید رنگ از فردا

شرکت Lazada قرار است از فردا گوشی Nokia 6 سفید رنگ را در کشور فیلیپین با قیمت 370 دلار عرضه کند.
۱۳۹۵/۱۱/۷

بعد از بازگشت نوکیا به بازار تلفن‌های هوشمند با همکاری شرکت HMD Global، ماه گذشته این شرکت از گوشی نوکیا 6 به عنوان اولین محصول خود رونمایی کرد. این دستگاه که تنها از طریق یک فروشگاه اینترنتی در چین عرضه می‌شد با استقبال زیادی روبرو شد و در دقایق اولیه تمامی موجودی آن فروش رفت و در حال حاضر نیز بیش از یک میلیون نفر منتظرند تا این گوشی دوباره موجود شود.

در حالی که شایعاتی برای فروش بین‌المللی این گوشی و اضافه شدن رنگ نقره‌ای به سبد خرید آن موجود بود، شرکت Lazada خبر داده است که از فردا این دستگاه را در فیلیپین به فروش می‌رساند. هر چند یکی از دلایل احتمالی موفقیت نوکیا 6 قیمت ۲۵۰ دلاری آن در چین بود، این شرکت فیلیپینی قیمت پایه برای این گوشی را ۱۸ هزار و ۵۹۰ پزو فیلیپین معادل ۳۷۰ دلار اعلام کرده است.

image

تمام موجودی نوکیا 6 که در اختیار Lazada قرار دارد بدنه‌ای سفید رنگ دارد. هنوز نوکیا رنگ سفید این گوشی را تایید نکرده است و عکس‌های منتشر شده و لو رفته این دستگاه به اشتباه رنگ نقره‌ای را تداعی می‌کرد.

قیمت اعلام شده از شرکت فیلیپینی بالاتر از قیمت فروش رسمی این گوشی در چین است و باید منتظر ماند و دید مردم با توجه به قیمت بالاتر و عرضه غیر مستقیم این گوشی باز هم از آن استقبال می‌کنند یا نه.

نوکیا در ایران محبوبیت بالایی دارد و احتمال اینکه نوکیا 6 به‌زودی به ایران برسد نیز دور از ذهن نیست. هر چند ما هم باید مانند فیلیپینی‌ها منتظر فروش غیررسمی و با واسطه این گوشی‌ها باشیم که احتمالا قیمتی بالاتر برای فروش طلب می‌کنند.

فکر می‌کنید نوکیا 6 با نسبت به رقیبان خود در کدام بازه قیمتی می‌تواند پیروز شود و حداکثر ارزش مالی آن معادل چه دستگاه‌هایی است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (26 نظر)

Francisco

۱۳۹۵/۱۱/۱۱
داداش مگه اصالت به اپ دراور داشتنه؟الان اپل بی اصالته یعنی؟این نوکیا هم همه کارای تحقیق و توسعه و ساختش مال اچ ام دی (همون مهندسین سابق نوکیا)ست و فقط تولیدش با فاکسکانه،حرفایی میزنیدا ?

rs76

۱۳۹۵/۱۱/۹
دقیقا

مجید

۱۳۹۵/۱۱/۹
با دلار دولتی گوشی رو میگرند با دلار نرخ ازاد به مردم میفروشند

hah?

۱۳۹۵/۱۱/۸
باز تا دیدن فروش کرده،طمع ورشون داشته یهویی صد دلار زدن روش
با این حساب ایران بیاد تا 500 دلارم میرسه

hah?

۱۳۹۵/۱۱/۸
اره تو راست میگی
اسمشم نتونستی درست بنویسی