خانهاخبار
منتظر نسخه پیشرفته سیری در نسل بعدی آیفون باشید

منتظر نسخه پیشرفته سیری در نسل بعدی آیفون باشید

اپل می‌خواهد با مجهز کردن دستیار صوتی هوشمندش به قابلیت‌های جدید در رقابت سنگینی که در این بخش وجود دارد پیروز شود.
۱۳۹۵/۱۱/۷
image

اپل قصد دارد نسل بعدی آیفون را قدرتمندتر از همیشه راهی بازار کند و بر همین اساس و بنا بر گزارش وب‌سایت DigiTimes این شرکت در حال کار بر روی نسخه پیشرفته و جدیدی از سیری، دستیار هوشمند صوتی‌اش، است. برخی از این پیشرفت‌ها و بهبودها با توجه به خرید شرکت Turi حاصل شده است. شرکتی که در زمینه هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی فعالیت دارد و اپل چند ماه پیش با قیمت 200 میلیون دلار آن را تصاحب کرد.

اپل خرید این استارت‌آپ استرالیایی را در آگوست سال میلادی گذشته با هدف قدرتمند‌تر کردن عملکرد و همچنین افزایش سهم بازار دستیار صوتی هوشمندش انجام داد.

در گزارش این وب‌سایت آمده است که سازندگان گوشی‌های هوشمند از جمله اپل، سامسونگ، هوآوی، ال‌جی و شیائومی قصد دارند امسال از هوش مصنوعی بیش از پیش در محصولاتشان استفاده کنند. ال‌جی و هوآوی می‌خواهند دستیار هوشمند آمازون، Alexa، را در محصولاتشان پیاده‌سازی کنند و سامسونگ در فکر مجهز کردن پرچم‌دار آینده‌اش، Galaxy S8، به دستیار صوتی اختصاصی‌اش Viv است. کورتانا، دستیار صوتی مایکروسافت، و دستیار هوشمند جدید گوگل را نیز نباید در این رقابت از یاد برد. باید منتظر ماند و دید آیا اپل می‌تواند با یک به‌روزرسانی قدرتمند برای سیری باز هم دستیار هوشمندش را قدرتمندتر از باقی رقبا نگه دارد یا خیر.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

سینا

۱۳۹۵/۱۱/۷
تو خواب اره

emad021

۱۳۹۵/۱۱/۷
عالی میشه ?

emad021

۱۳۹۵/۱۱/۷
مگه جنگه برادر؟ ??

حسين باختر اصل

۱۳۹۵/۱۱/۷
اپل هميشه پيروزه