خانهاخبار
هوآوی واچ 2 با اندروید ور 2 در راه است

هوآوی واچ 2 با اندروید ور 2 در راه است

شنیده‌ها حاکی از آن است که هوآوی قصد دارد نسل دوم ساعت‌ هوشمند محبوبش را با سیستم‌عامل اندروید ور 2 و قابلیت پشتیبانی از سیم‌ کارت و اتصال سلولار به بازار عرضه کند.
۱۳۹۵/۱۱/۷
image

ساعت هوشمند هوآوی که با نام Huawei Watch به بازار عرضه شده بود به گفته بسیاری از کارشناسان و بر اساس بازخورد کاربران بهترین یا حداقل یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند اندرویدی با سیستم‌عامل اندروید ور 1 بود. با این حال ماه گذشته هوآوی اعلام کرد که دیگر ساعت هوشمند دایره‌ای‌اش را در گوگل استور نمی‌فروشد و عملا تولید آن متوقف شده است.

باور اینکه دو سال از معرفی هوآوی واچ می‌گذرد سخت است، اما این موضوع باعث می‌شود راحت‌تر بتوان به پایان رسیدن تولید این ساعت ارزشمند را باور کرد. توقف تولید نسل اول هوآوی واچ می‌تواند ما را امیدوار کند که به رونمایی از نسل دوم این ساعت نزدیک شده‌ایم. پیش از این شایعاتی وجود داشت که هوآوی واچ 2 به سیستم‌عامل تایزن سامسونگ مجهز می‌شود، اما طبق اطلاعاتی که تازه منتشر شده است احتمال این اتفاق پایین است. گفته شده است نسخه دوم اندروید ور اوایل فوریه با دو ساعت هوشمند جدید ال‌جی، LG Watch Sport و LG Watch Style، رونمایی می‌شود و این موضوع باعث شده است گمانه‌زنی‌ها در مورد اینکه هوآوی واچ 2 به اندروید ور 2 مجهز می‌شود، افزایش یابد.

از دیگر ویژگی‌های قابل انتظار نسل دوم هوآوی واچ می‌توان به اتصال سلولار اشاره کرد. گفته می‌شود نسل دوم این ساعت هوشمند با پشتیبانی از سیم‌ کارت می‌تواند از داده همراه استفاده کند. طبیعتا احتمال وجود قابلیت پاسخگویی به تماس‌های این سیم‌ کارت نیز وجود دارد. در مورد اینکه نسل دوم هوآوی واچ به NFC یا GPS مجهز باشد هنوز خبری منتشر نشده است، با این حال می‌توان امید داشت نسخه اسپورت این ساعت به چنین ویژگی‌هایی مجهز باشد. باید منتظر ماند و دید هوآوی ساعت هوشمند جدیدش را چه زمانی معرفی می‌کند. به نظر شما هوآوی در کنفرانس جهانی موبایل که ماه آینده برگزار می‌شود از این ساعت رونمایی می‌کند؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)