خانهاخبار
به‌روزرسانی HTC 10 از سر گرفته شد

به‌روزرسانی HTC 10 از سر گرفته شد

انتشار آپدیت اندروید 7 برای اچی تی سی 10 که موقتا متوقف شده بود دوباره از سر گرفته شده است و کاربران می‌توانند گوشی خود را به آخرین نسخه آپدیت کنند.
۱۳۹۵/۱۱/۶

هفته گذشته گفتم که اچ‌تی‌سی به دلیل برخی مشکلات مجبور شده است انتشار اندروید 7 برای HTC 10 را متوقف کند. در آن خبر آمده بود که از سر گیری این به‌روزرسانی حداقل 3 تا 4 هفته زمان خواهد برد اما به نظر می‌رسد تایوانی‌ها زودتر از موعد توانسته‌اند مشکل را برطرف کنند و انتشار به‌روزرسانی را از سر گیرند.

طبق گزارش کاربران اروپایی انتشار آپدیت اندروید 7 برای HTC 10 از سر گرفته شده است و شماری از دارندگان دستگاه توانسته‌اند گوشی خود را به نسخه جدید آپدیت کنند. به جز پرچمدار HTC کاربران اروپایی HTC 10 Lifestyle و One M9 نیز خبر از دریافت این آپدیت داده‌اند که خوشحال کننده است.

image

آپدیت اندروید نوقا بین 1.15 تا 1.30 گیگابایت حجم دارد و جدیدترین ویژگی‌های سیستم عامل اندروید را به همراه آخرین وصله امنیتی به این گوشی‌ها می‌آورد.

معمولا چند روز طول می‌کشد تا کاربران همه کشورها آپدیت جدید را دریافت کنند پس اگر هنوز نتوانسته‌اید گوشی خود را به نسخه جدید آپدیت کنید بهتر است کمی بیشتر صبر داشته باشید.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (67 نظر)

hasan

۱۳۹۶/۱/۲۷
عاااااالیه معرکس

رضا

۱۳۹۵/۱۱/۱۷
اقای سیدی از یه برنامه ی دیگه هم استفاده کردم درست نشد گوشیمم ضربه ندیده امکان داره از اپدیت باشه

h.seyedi

۱۳۹۵/۱۱/۱۶
معمولا این مشکل با یه ری استارت ساده یا پاک کردن کش اپ درست میشه ولی آپدیت بودن برنامه رو چک کنید یا اینکه از یه اپ دوربین دیگه استفاده کنید.

رضا

۱۳۹۵/۱۱/۱۵
اقای سیدی حتما به کمکتون احتیاج دارم وقتی میرم تو دوربین میزنه امکان شروع دوربين وجود ندارد لطفا راهنمایی بکنید ریست فکتوری هم زدم

رضا

۱۳۹۵/۱۱/۱۵
داداش حتما جواب منو بده من اچ تب سی10دارم وقت مبرم او دوربین میزنه امکان شروع دوربین وجود ندارد واقعا ناراحتم کرده حتما جواب بده