خانهاخبار
4 انتخاب برتر برای 4 بودجه متفاوت؛ قسمت چهارم: سامسونگ (بهمن 96)

4 انتخاب برتر برای 4 بودجه متفاوت؛ قسمت چهارم: سامسونگ (بهمن 96)

بهترین گزینه‌های ممکن برای خرید گوشی هوشمند Samsung کدامند؟ در این مطلب مشاور خرید قصد داریم بهترین گزینه برای خرید گوشی هوشمند Samsung متناسب با چهار بودجه متفاوت را به شما معرفی کنیم.
۱۳۹۶/۱۱/۱۸

4 انتخاب برتر برای 4 بودجه متفاوت:

در قسمت چهارم #مشاورخرید 4 انتخاب برتر برای 4 بودجه متفاوت بهترین گزینه‌های ممکن برای خرید گوشی هوشمند از سامسونگ را برایتان انتخاب کرده‌ایم. به دلیل تنوع و تعداد محصول بسیار سامسونگ نسبت به دیگر برندها انتخاب گوشی کمی سخت بود اما توجه داشته باشید که گوشی‌های ذکر شده در این مطلب بر اساس سنجش کلی نیاز کاربران و قیمت مناسب در بازار کشورمان گنجانده شده است. Galaxy S9 و +Galaxy S9 دو پرچمدار جدید سامسونگ در تاریخ ۶ اسفند ماه امسال به صورت رسمی معرفی خواهند شد و احتمالا بعد از عید وارد بازار کشورمان شوند. به همین منظور گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸+ در این مطلب قرار نگرفته‌اند. با مجموعه مطالب مشاور خرید جی‌اس‌ام همراه ما باشید.

زیر ۱ میلیون تومان

image

گلکسی جی ۵ (۲۰۱۷) میان رده‌ای خوش قیمت با امکانات مناسب است. صفحه‌نمایش ۵.۲ اینچی از نوع AMOLED  با این بودجه در کمتر گوشی‌ای دیده می‌شود اما سامسونگ از استفاده LCD صرف نظر کرده و قیمت را فدای کیفیت نکرده است. این گوشی با دوربین جلو ۱۳ مگاپیکسلی‌ای که دارد برای دوست‌ داران سلفی نیز گزینه خوبی است. بدنه از جنس آلومینیوم، صفحه‌نمایش Super AMOLED، دوربین اصلی و سلفی ۱۳ مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشت سریع و باتری ۳،۰۰۰ میلی‌آمپر با دوام حدود ۱.۵ روز از قابلیت های خوب این گوشی محسوب می‌شود. 

جی ۵ (۲۰۱۷) را می توانید با قیمت 980,000 تومان با گارانتی همراه سرویس خاورمیانه خریداری کنید.

 

۱ تا ۱.۵ میلیون تومان

image

گلکسی سی ۷ (۲۰۱۷) که در بازار چین با نام گلکسی سی ۸ شناخته می‌شود، یکی از بهترین انتخاب‌ها با بودجه ۱ الی ۱.۵ میلیون تومان از برند سامسونگ است. این گوشی یکی از نخستین گوشی‌های سامسونگ محسوب می‌شود که دارای لنز دوگانه است. دوربین اصلی گلکسی سی ۷ (۲۰۱۷) مجهز به لنز دوگانه ۵+۱۳ مگاپیکسل است که انصافا عکس‌های باکیفیتی را ثبت می‌کند. صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچ گلکسی سی ۷ (۲۰۱۷) از نوع Super AMOLED با کیفیت فول اچ‌دی است که قابلیت Always-on هم دارد. با وجود سنسور اثر انگشت، سامسونگ قابلیت تشخیص چهره را نیز به این گوشی اضافه کرده تا کاربران نهایت رضایت را از خریدشان داشته باشند. 

گلکسی سی ۷ (۲۰۱۷) را می توانید با قیمت 1,350,000 تومان بدون گارانتی خریداری کنید.

 

۲ تا ۲.۵ میلیون تومان

image

یکی از جدیدترین گوشی‌های سامسونگ که به تازگی معرفی و وارد بازار کشورمان شده گلکسی ای ۸+ (۲۰۱۸) است. این شبه پرچمدار امکانات بسیار زیادی دارد و نسبت به قیمتی که دارد گزینه بسیار خوبی برای خریداران گوشی هوشمند با بودجه ۲ تا ۲.۵ میلیون تومان است. (A8+ (2018 نسخه بزرگ‌تر گلکسی ای ۸ است که نسبت به نسل قبل دستخوش تغییرات کاملی در بخش طراحی شده. حاشیه کم اطراف صفحه‌نمایش باعث ظاهر زیبا و خوش‌دست شدن این گوشی ۶.۰ اینچی شده است. گلکسی ای ۸+ (۲۰۱۸) یک نسخه گران‌تر با رم ۶ و حافظه‌داخلی ۶۴ گیگابایتی دارد اما نسخه ۶۴ گیگابایت با رم ۴ به صورت رسمی در بازار کشورمان به فروش می‌رسد. هر دو قابلیت بازگشایی گوشی به وسیله حسگر اثر انگشت و تشخیص چهره برای کاربران میسر شده تا از روش دلخواهشان قفل گوشی را باز کنند. از دیگر قابلیت‌های خوب این گوشی می‌توان به چهار تنوع رنگی مشکی، طلایی، بنفش و آبی اشاره کرد.  

 گلکسی ای ۸+ (۲۰۱۸) پرو را می توانید با قیمت 2,380,000 تومان بدون گارانتی خریداری کنید.

 

بالای ۳.۵ میلیون تومان

image

سامسونگ تمام هنر و قدرت خود را در گلکسی نوت ۸ گنجانده است. این فبلت که حتی از گلکسی اس ۸+ صفحه‌نمایش بزرگتری دارد با نسل جدید قلم هوشمند S-Pen نقشی بیشتر از یک فبلت معمولی را ایفا می‌کند. کارکردن با قلم هوشمند و صفحه‌نمایش ۶.۳ اینچی این گوشی بسیار لذت‌بخش است و به راحتی نقش یک کامپیوتر جیبی را برایتان ایفا می‌کند. نوت ۸ با گواهی‌نامه IP68 تا عمق ۱.۵ متر به مدت نیم ساعت زیر آب دوام می‌آورد. سخت‌افزاری عالی مانند رم ۶ گیگابایتی و پردازنده قدرتمند اگزینوس 8895 هشت هسته‌ای (۴ هسته ۱.۷ گیگاهرتزی و ۴ هسته ۲.۳ گیگاهرتزی) توان بالایی در زمینه اجرای برنامه‌ها و مالتی‌تسکینگ دارد. پشتیبانی از شارژ بی‌سیم و سریع، دوربین دوگانه ۱۲+۱۲ مگاپیکسلی با لرزشگیر مکانیکی هر دو لنز، بدنه گوریلاگلس ۵، دستیار هوشمند بیکسبی، بلوتوث ۵ و پشتیبانی صفحه‌نمایش از HDR10 دیگر مشخصات بارز نوت ۸ است. 

گلکسی نوت ۸ را می توانید با قیمت 3,680,000 تومان با گارانتی همراه سرویس خاورمیانه خریداری کنید.

 

​نظر خود را با ما و دیگر جی‌اس‌امی‌ها به اشتراک بگذارید

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (53 نظر)

sadaf

۱۳۹۷/۸/۱۱
سلام، میشه لطفا قیمتِ روزِ نوت 8 رو بگین؟
من میخام گوشی بخرم ، قیمتش برام مهمه که خیلی بالا نباشه
و اطلاعاتِ زیادی هم ندارم درموردِ گوشی و این داستانا
میشه راهنماییم کنین؟

هادی

۱۳۹۷/۱/۲۸
منم مثل شما مال باخته توی نمایندگی ها که یه نسخه میزارن خیلی فرق داره با خود گوشی که گرفتیم من به خاطر دوربینش گرفتم درحالی که اصلا کیفیت نداره با اینکه ۱۶ نوشته ولی اصلا اینطور نیست هر کی میدونه کدوم گوشی دوربینش خیلی خوبه و تو این رنج قیمته راهنمایی کنه

مهندس

۱۳۹۶/۱۱/۳۰
اچ تی سی htc در حد گوشی glx هم نیست .

رحیم

۱۳۹۶/۱۱/۲۷
آدم اس 8 رو ول کنه ای 8 بگیره به نظرتون خوب راهنمای کردین برا خرید؟!!!!!!!!!

Reza

۱۳۹۶/۱۱/۲۵
سالار فقط mate10 از هر نظر عالیه