خانهاخبار
مشکل نمایشگر گوشی‌های Galaxy S7 edge سامسونگ

مشکل نمایشگر گوشی‌های Galaxy S7 edge سامسونگ

شماری از کاربران گلکسی اس 7 اج گزارش داده‌اند که نمایشگر گوشی آنها دچار مشکل شده و خطی صورتی رنگ روی آن نمایش داده می‎شود.
۱۳۹۵/۱۱/۶

شکی نیست گلکسی اس 7 اج سامسونگ یکی از بهترین گوشی‌های 2016 بازار است که ویژگی‌ها و امکانات بسیار خوبی را در اختیار کاربران می‌گذارد. اکثر وسایل الکترونیکی با گذشت زمان دچار مشکل می‎شوند و S7 edge نیز از این قاعده مستثنا نیست.

شماری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی گزارش کرده‌اند خط عمودی صورتی رنگی روی نمایشگر گوشی ظاهر شده است. انتشار تصاویر متعدد از این مشکل در شبکه‌های اجتماعی و بخش پشتیبانی سایت سامسونگ نشان از فراگیری و قدیمی بودن آن دارد آنطور که تاریخ بعضی از گزارش‌ها به آوریل سال گذشته برمی‌گردد.

image

بسیاری تصور می‌کنند این مشکل به دلیل افتادن گوشی رخ داده است اما از گزارش کاربران چنین چیزی برداشت نمی‎شود ضمن اینکه سخنگوی سامسونگ اعلام کرده است افتادن گوشی به طور خاص منجر به چنین ایرادی نمیشود و مگر اینکه مدار نمایشگر دستگاه دچار مشکل شده باشد.

سامسونگ به مشتریان خود پیشنهاد کرده است دستگاه خود را برای ارزیابی به نمایندگی‌های این شرکت تحویل دهند تا متخصصان تشخیص دهند مشکل رخ داده به دستگاه مربوط می‎شود یا به استفاده بد کاربر. اما پیش از بردن گوشی خود به تعمیرگاه بهتر از شانس خود را برای درست شدن گوشی با ریست کردن پیکسل‌های آن امتحان کنید.

برای ریست کردن پیکسل‌های نمایشگر گلکسی اس 7 اج کد *#0*# را وارد کنید. سپس رنگ قرمز، سبز و آبی را لمس کنید. با این کار پیکسل‌های نمایشگر ریست می‏شوند. اگر بار اول مشکل حل نشد بهتر است چند بار دیگر این کار را تکرار کنید و در نهایت آن را به تعمیرگاه‌های مجاز سامسونگ تحویل دهید.

اگر برای شما هم مشکل مشابه‌ای پیش آمده است برای ما کامنت بگذارید.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (395 نظر)

Abass

۱۴۰۰/۷/۱۷
Gary dmsc

Abass

۱۴۰۰/۷/۱۷
سلام من گوشیم S6اج است چند ساعته کنار گوشیم رنگ ابی اومده و یک خط ابی روی صفحه گوشیم بالا و پایین میزه چی کار کنم

Reza

۱۳۹۹/۱۰/۲۶
این مشکل فقط برای مدل edge پیش میاد یا برای s7 معمولی هم هست؟

Reza

۱۳۹۹/۱۰/۲۵
این مشکل فقط برای مدل edge پیش میاد یا برای s7 معمولی هم هست؟

یه بدشانس

۱۳۹۹/۵/۱۳
سلام من همونی هستم که قبلا کامنت گذاشتم بالاخره بعد از تقریبا دو سال کاملا صفحه گوشیم رفت و سیاه شد .و رفتم در مورد ال سی دیش قیمت گرفتم متاسفانه گفتن ۳۷۰۰و برام خیلی زیاده و از سر مجبوری نوکیا ساده گرفتم .خیلی ناراحتم .این کامنت رو هم از گوشی یه دوست اومدم بنویسم.توصیه میکنم گلکسی سون ایج نگیرید ?من وابسته گوشیم بودم .و خیلی ناراحت شدم که صفحه اش رفت