خانهاخبار
معرفی 5 اپلیکیشن برای یادگیری زبان های خارجی

معرفی 5 اپلیکیشن برای یادگیری زبان های خارجی

این روزها برای یادگیری زبانی خارجی، تنها کافی است به سراغ اپلیکیشن‌هایی برویم که برای این کار ساخته شده‌اند و هر کدام با ویژگی متمایزی که دارند یادگیری را برای ما لذت بخش می‌کنند. در ادامه قصد داریم 5 اپلیکیشن برتر در این زمینه را معرفی کنیم.
۱۳۹۵/۱۱/۱۰

یادگیری یکی از کارهایی است که گوشی‌های هوشمند فرآیند آن را برایمان ساده کرده‌اند. به کمک اپلیکیشن‌های بیشماری که روی این گوشی‌ها نصب می‌شود می‌توانیم هرآنچه می‌خواهیم را یاد بگیریم، از کارهایی همچون آشپزی و خیاطی گرفته تا برنامه نویسی و یادگیری زبان‌های خارجی.

در این میان یادگیری زبان‌های خارجی همواره طرفداران زیادی در کشورمان داشته است؛ افرادی که احتمالا شما هم در اتوبوس و مترو آنها را دیده‌اید و ویژگی مشترکشان گرفتن کتاب یا فلش کارت در دست است. اکنون دیگر نیازی نیست برای یادگیری زبان خارجی، کتاب یا ابزار آموزشی دیگری را با خود حمل کنیم تنها کافی است به سراغ اپلیکیشن‌هایی برویم که برای این کار تولید شده‌اند و هر کدام با ویژگی متمایزی که دارند یادگیری را برای ما لذت بخش می‌کنند. در ادامه قصد داریم 5 اپلیکیشن برتر در این زمینه را معرفی کنیم.  

 

Doulingo

بدون تردید این اپلیکیشن انتخاب اول اکثر کاربرانی است که به دنبال ابزاری برای یادگیری هستند. دوره‌ رایگان، سرگرم‌کننده، کوتاه و روزانه آن کاربر را خسته نمی‌کند و برعکس به ادامه یادگیری تشویق می‌کند. درواقع دولینگو آرام‌آرام و بدون دردسر شما را با زبان خارجی موردنظرتان آشنا می‌کند و با آزمون‌های مستمرش وادارتان می‌کند با علاقه دنبالش کنید. این اپلیکیشن برای اندروید، آی او اس و ویندوزفون در دسترس است.

دانلود Doulingo

image

Memrise

ممرایز علاوه بر اپلیکیشن وب‌سایت جامع و خوبی دارد که می‌توانید از طریق آن نیز به یادگیری بپردازید. یادگیری زبان با ممرایز هیجان‌انگیز‌تر از هر روش دیگری است. ممرایز به شما کمک می‌کند همه‌جا و با کمترین هزینه زبان‌های مختلف را فرابگیرید. این اپلیکیشن برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS منتشر شده است که از طریق لینک زیر می‌توانید آن را دریافت کنید.

دانلود Memrise

image

Hello Talk

این اپلیکیشن در واقع یک شبکه اجتماعی برای یادگیری زبان‌های مختلف است و از طریق آن می‌توان با افراد بومی هر زبانی ارتباط برقرار کرد و زبان را بوسیله آنها آموخت. علاوه بر یادگیری، کاربران می‌توانند به آموزش زبان‌هایی که به آن‌ها تسط دارند نیز بپردازند. این اپلیکیشن برای اندروید و آی او اس در دسترس است.

دانلود HelloTalk

image

Busuu

اپلیکیشینی که تعداد زبان‌های محدودی نسبت به اپلیکیشن‌های مشابه دارد اما روش آموزشی مکالمه محور آن باعث شده تا گزینه‌ای خوب برای استفاده کاربران باشد. درس‌ها در این اپلیکیشن از سطوح ابتدایی شروع می‌شوند و هر کدام نیز موضوعی جداگانه دارند. این اپلیکیشن برای اندروید و آی او اس در دسترس است.

دانلود Busuu

image

Babbel

در این اپلیکیشن هدف تقویت مهارت‌های زبانی پس از حدود یک ماه در بخش‌هایی همچون حمل و نقل، خرید، پیدا کردن مسیر، برقراری ارتباط با دیگران و سایر مکالماتی است که معمولا در آغاز آموزش، یادگیری آنها توصیه می‌شود. این اپلیکیشن برای اندروید و آی او اس در دسترس است.

دانلود Babbel

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

ali

۱۳۹۵/۱۱/۱۱
سلام خانم فانی
ببخشید رزتا استون بنظرتون برنامه خوبی برای یادگیری زبان هستش الان من 17 سالمه میخوام در کوتاه ترین زمان بطور کامل به انگلیسی مسلط بشم شما چه راهی وچه برنامه ای پیشنهاد میکنید ؟

m.fani

۱۳۹۵/۱۱/۱۱
بهترین راه برای یادگیری زبان خارجی فراموش کردن زبان فارسی و کار کردن با زبان خارجی به طور کامل هست

m.fani

۱۳۹۵/۱۱/۱۱
دوست عزیز اگر روی لینک ها کلیک کنید می بینید که بعضی از این اپ ها به طور کامل بررسی شده و در بررسی ها هم به موضوع فارسی نبودن اشاره شده. ما اینجا صرفا قصد معرفی داریم.

جی اس ام

۱۳۹۵/۱۱/۱۱
سلام
به نظر من Doulingo بهتر از باقی اپلیکیشن هاست هرچند هر کدوم نقاط ضعف و قوت خودشون رو دارن

Alireza vahidbenam

۱۳۹۵/۱۱/۱۱
سلام عزیزان من کلی برنامه دانلود کردم برای اموزش زبان و بهترین نرم افزار دنیا برای اموزش تمامی زبان های دنیا از جمله فارس و پشتیبانی از زبان فارسی وگویش فارسی برنامه mondly هست پیشنهاد میدم حتما دانلود کنید و لذت ببرید میدونم که تعجب خواهید کرد واقعا عالی هست از جی اس ام تشکر میکنم