خانهاخبار
سوددهی سامسونگ علی رغم شکست نوت 7

سوددهی سامسونگ علی رغم شکست نوت 7

نه تنها پرچمداران سامسونگ فروش خوبی داشته اند بلکه گوشی های میان رده این شرکت نیز فروشی بهتر از گذشته داشته اند و همین امر نیز باعث سوددهی بخش موبایل این شرکت شده است.
۱۳۹۵/۱۱/۶

شاید هیچ‌کس فکرش را نمی‌کرد که تولیدکننده بزرگ کره‌ای پس از شکستی که در تولید نوت 7 متحمل شد باز هم در بخش موبایل سودده باشد، اما آمار و ارقام رسمی سامسونگ از این امر حکایت دارد.

این شرکت آمار و ارقام خود را اعلام کرده است که نشان‌دهنده 18.8 میلیارد دلار درآمد در بخش IT و ارتباطات سیار و 2 میلیارد دلار سود عملیاتی در سه ماهه سوم 2016 برای این تولیدکننده بزرگ است.

سه ماهه چهارم سال تقاضا برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها بیشتر است و آخر فصل پر فروشی در راه است. سامسونگ نیز در این سه ماهه فروش خوبی از گلکسی اس 7 و اس 7 اج داشته و بخش گوشی‌های میان‌رده و ارزان‌قیمتش نیز سودده‌تر بوده‌اند.

سامسونگ اشاره کرده که به دنبال رشد بیشتر در بازار گوشی های هوشمند رده بالا است و برای این کار به طراحی متفاوت و نوآوری در این گوشی‌های روی می‌آورد؛ چیزی که شاید اشاره به حذف دکمه فیزیکی خانه در گلکسی اس 8، دستیار شخصی Bixby و دیگر ویژگی‌هایی ذکر شده برای این گوشی، باشد.

این شرکت همچنین گفته که به دنبال ساخت گوشی‌هایی بهتر در بخش میان‌رده‌هاست؛ گوشی‌هایی ضد آب و ضد گرد و غبار با سنسور اثر انگشت. این حرف سامسونگ را هم می‌توان اشاره به گوشی‌های سری A نسخه 2017 دانست؛ گوشی‌هایی از جمله Galaxy A3 2017 و Galaxy A5 2017 که در ماههای اخیر شایعات زیادی در مورد آنها شنیده ایم.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (15 نظر)

mohamad

۱۳۹۵/۱۱/۷
دوست عزیز و غیب گو. شرکتهای بزرگ خارجی نمیتونن این مسائل رو دروغ بگن و کاملا این گزارشات حسابرسی شده هست. من نمیدونم چرا اینقد نسبت به سامسونگ حسادت میکنین

سینا

۱۳۹۵/۱۱/۷
گوشی های اچ تی سی که سراسر ایراده:داغ کردن بیش از حد باتری بی مصرف هنگ صفحه نمایش بی کیفیت که بعد یکی دو هفته میسوزه.سرعت پایین .فروش کم و... در نهایت ورشکست

سینا

۱۳۹۵/۱۱/۷
Badhtc
خوبه خودت اعتراف کردی گوشی خراب دستت گرفتی چون گوشی های اچ تی سی همه شون مشکل داغ کردن و سوختن صفحه نمایش بعد دوهفته رو دارن.البته تو که وضعت مشخصه تبلت ۱۰۰ تومنی داری

رضا

۱۳۹۵/۱۱/۷
دروغ از این بزرگتر خخخخخ هر سال میاد میگه فروشم بیشتر شده سودمم بیشتر شده خخخخخخ اره با نوت7 خیلی سود کردی

htc11

۱۳۹۵/۱۱/۶
کلا گوشیاش که ایراد دارن هرروزم یکی به ایراد های گوشی سامی اضافه میشن