خانهاخبار
گوشی ماژولار ال‌جی G5 به پایان خط رسیده است

گوشی ماژولار ال‌جی G5 به پایان خط رسیده است

خبرهای جدیدی منتشر شده است که نشان می‌دهد عمر گوشی ماژولار ال‌جی G5 رو به پایان است و احتمالا به زودی تولید این گوشی متوقف شود.
۱۳۹۵/۱۱/۶

ال‌جی زمانی از جی 5 رونمایی کرد که بازارهای جهانی آمادگی پذیرش یک اسمارت فون ماژولار را نداشتند. از طرفی این گوشی در کنار گوشی موتورلا موتو زد با موتو مدهای متعدد حرفی برای گفتن نداشت و  G5 نتوانست موفقیتی را برای چشم بادامی ها به دست بیاورد.

image

خبرهای جدیدی منتشر شده است که نشان می‌دهد احتمالا در آینده‌ای نزدیک تولید گوشی ال‌جی G5 به پایان خواهد رسید. طبق گزارش یک منبع کره‌ای معتبر، یکی از تامین کنندگان قطعات ال‌جی، شرکت HALLACAST، اعلام ورشکستگی کرده است.

شرکت HALLACAST تنها تولید کننده پنل پشتی ال‌جی جی 5 است و اگر کسب و کار آنها از بین برود در واقع گوشی G5 نیز حداقل فعلا  تا زمانی که یک  تولید کننده دیگر پیدا نشود،تولید نخواهد شد و شرکت ال‌جی ضربه سختی خواهد خورد.

گفتنی است که ال‌جی قطعا می‌تواند یک تامین کننده جدید برای تولید این تلفن هوشمند پیدا کند اما مهمترین موضوع تمرکز این شرکت روی ساخت گوشی ال‌جی G6 است که به زودی معرفی و به صورت گسترده عرضه خواهد شد.

ال‌جی دعتوتنامه‌ای را در هفته گذشته به شکل یک گوشی هوشمند برای دعوت شدگان مراسم رونمایی از ال‌جی G6 ارسال کرد که نشان می‌دهد زمان زیادی به رونمایی این گوشی نمانده است و به احتمال بسیار زیاد در اواخر ماه فوریه در کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلون رونمایی می‌شود.

به نظر شما آیا ال‌جی G5 موفق بوده است و شانسی برای ادامه حیات خواهد داشت؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

Amir

۱۳۹۶/۶/۸
چرت و پرته فقط با گلس محافظ بازتاب تصویر داره ک اگ گلسشو برداری مشکل حل میشه و در حالت عادی از گوشی های دیگ بازتابش کمتره و خود گوشی گوریلا گلس 4 داره و نیازی ب گلس نداره

محمد

۱۳۹۶/۵/۲۸
ادمین درسته میگن قططعاتش کم پیداس من می خوام بخرم ولی می ترسم

محمد

۱۳۹۶/۵/۲۸
اقا یه سوال دارم ادمین جون میگن اگه گوشی ال جی بخری قطعاتش کم گیر میادش درسته امکان داره اصلا گیر نیاد

کریم

۱۳۹۵/۱۱/۹
کم چرت بگو بچه جان این خبرا همش دروغ و کذبه محض و از روی حسادت و بی اساسه از طرف یه سایت بی درو پیکر که یه مشت بچه توشه واقعا براشون متأسفیم وفقط و فقط برای مسخره کردن تو و امثال تو گذاشتن الجی هیچی فروش نکرده حداقل بالای 11 12 میلیون فروخته شاید حتز بیشتر از اس 7 ادج میفهمی بچه جان حتی بهتر از اون اس 7 ادج و اس 7 و اون اس 6 توهه که د. سال داری و هی فرت و فرت هنگ می کنه

محمد

۱۳۹۵/۱۱/۷
من دارم و واقعا راضی هم هستم. تازگی به با اندرویید 7 هم ارتقا دادم و گوشی بسیار روان تر و بهتر شده است. سخت افزار و دوربین های فوق العاده قدرتمند