خانهاخبار
اولین تصویر از LG G6 با حاشیه باریک فاش شد

اولین تصویر از LG G6 با حاشیه باریک فاش شد

ال‌جی امید زیادی به جی 6 بسته است تا بتواند در رقابت با گلکسی اس 8 پیروز شود. تصویری که از این پرچمدار فاش شده است نشان می‌دهد G6 با حاشیه باریک چقدر می‌تواند زیبا باشد.
۱۳۹۵/۱۱/۵

چند سالی است بعضی از شرکت‌های تولیدکننده به سمت هرچه باریک‌تر کردن حاشیه نمایشگر گوشی‌های خود رفته‌اند. این کار علاوه بر اینکه موجب زیباتر شدن ظاهر گوشی‎ میشود به آنها اجازه استفاده از نمایشگرهای بزرگ‌تر بدون افزایش ابعاد گوشی را می‌دهد.

اگرچه در چند سال اخیر گوشی‌هایی ساخته شده است که نسبت نمایشگر به صفحه 90 درصد دارند، شیائومی در گوشی Mi Mix نشان داد این خصوصیت چقدر می‌تواند جذاب و مورد پسند مشتریان باشد. امسال شرکت‌های سامسونگ و ال‌جی نیز پرچمداران خواهند داشت که نسبت نمایشگر به صفحه آنها بالاتر از 90 درصد است.

image

در روزهای گذشته تصاویر فاش شده از گلکسی اس 8 به خوبی نشان داد حاشیه‌های نمایشگر این پرچمدار تا چه اندازه باریک‌ است. حالا برای اولین بار تصویری از LG G6 به بیرون درز کرده است که نتیجه تلاش‌های این شرکت را به ما نشان می‌دهد.

در این تصویر بدنه فلزی با گوشی‌های منحنی شکل و حاشیه باریک نمایشگر G6 به خوبی مشخص است. با اینکه نیمه پایین گوشی در تصویر مشخص نیست اما گفته شده است حاشیه پایین نمایشگر تنها اندکی از حاشیه بالای آن عریض‌تر است. به این ترتیب می‌توان تصور کرد جی 6 چقدر زیبا خواهد بود.

انتظار داریم ال‌جی پرچمدار جدیدش را 26 فوریه (8 اسفند) در نمایشگاه MWC 2017 معرفی کند و آن را زودتر از گلکسی اس 8 در بازار عرضه کند. به نظر شما ال‌جی می‌تواند امسال با G6 به فروش بالایی برسد؟

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (24 نظر)

مسعود

۱۳۹۵/۱۱/۷
ال جی جی 4دارم وبسیار راضی ام ازش باگارانتی 2ساله ش واینکه تعهد 100درصد دارند نسبت بهش واقعا ادم رو وفادار میکنن به برند ال جی
هرچند همه این برندها خارجی ان ای کاش میتوانستیم یه برند ایرانی راتبلیغ کنیم ولی توبرندهای خارجی بهترینشه

Parsa lifes good

۱۳۹۵/۱۱/۷
مثل همیشه با تفاوت ظاهری و نوارای میخواد دنیا گروشی هارو متحول کنه

Ebrahim

۱۳۹۵/۱۱/۶
با سلام خدمت دوستان عزیز
الجی واقعا گوشیهای جالبی داره میزنه مثل الجی V20 که بدجوری نظرمو جلب کرده .
پس از تحقیقاتی که انجام دادم تصمیم گرفتم که ان شاءالله در روزهای آینده این گوشیو بخرم

Hamed0

۱۳۹۵/۱۱/۶
باز یه عده ای پیدا میشن که بیان بگن از سامسونگ کپی کرده!

مجتبی

۱۳۹۵/۱۱/۶
سامسونگ که فقط یه طرح داره.
الجی هر گوشیش با گوشیه دیگش کلی تفاوت ظاهری داره .کجایش الان شبیه سامسونگه؟
برندیه که اصلا کپی تو کارش نبوده.