خانهاخبار
سامسونگ تایید کرد: منتظر گلکسی نوت 8 باشید

سامسونگ تایید کرد: منتظر گلکسی نوت 8 باشید

بعد از جمع شدن گلکسی نوت 7 از بازار شک و تردید زیادی درمورد ادامه تولید سری گلکسی نوت ایجاد شده بود، اما مسئولان سامسونگ تایید کردند درصدد تولید Galaxy Note 8 هستند.
۱۳۹۵/۱۱/۵

پس از ماجرای گلکسی نوت 7 شایعاتی منتشر شد مبنی بر این که سامسونگ ممکن است خط تولید گوشی‌های گلکسی نوت را برای همیشه متوقف کند؛ خبری بد برای علاقه‌مندان به فبلت‌های اندرویدی. چندی بعد، در هیاهوی جمع‌آوری نوت 7، سامسونگ در اطلاعیه‌ای به ادامه تولید گوشی‌های گلکسی نوت اشاره کرد و به مشتریان وعده عرضه Galaxy Note 8 را داد.

در چند ماه گذشته خبرهای زیادی درباره Galaxy S8 شنیدیم، اما در هیچ‌یک از شایعات به از سر گرفتن تولید گلکسی نوت اشاره‌ای نشد تا اینکه روز گذشته دی جی کوه، رئیس بخش موبایل سامسونگ، در مصاحبه‌ای تایید کرد این شرکت تولید گوشی‌های Galaxy Note را ادامه خواهد داد.

image

او گفت: ما در تحقیقات خود دریافتیم مشتریان بسیار زیادی داریم که به Note وفادارند و من Note 8 را بهتر، امن‌تر و خلاقانه‌تر به بازار برمی‌گردانم.

همچنین تیم باکستر، رئیس سامسونگ آمریکا، گفت: بسیاری از دارندگان گلکسی نوت 4 و گلکسی نوت 5 روشن کرده‌اند که یک نوت جدید می‌خواهند.

به این ترتیب در ماه‌های آینده باید منتظر شنیدن اخبار گلکسی نوت 8 باشیم و ببینیم این غول فناوری چطور از خجالت کاربران وفادارش درمی‌آید. نظر شما در مورد ادامه تولید گلکسی نوت‌ها و آمدن Note 8 چیست؟

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (106 نظر)

noori

۱۳۹۶/۲/۱۵
ما منتظریم که سامسونگ جبران گلکسی noote7 که با مشکل باطری مواجه شد گوشی گلکسی noote8 رابا بهترین وبالاترین کیفیت برای کاربرانی که به نوت علاقه دارند هرچه زودتر اراعه نماید

شهرامnote5

۱۳۹۶/۱/۹
هروقت آخرین مدلش اومد بخر پولت هدر نره.. خخخخ

yashar

۱۳۹۵/۱۲/۲۴
اگه حتی نوت 8 هم نیاد بازار، بازم منتظر نوت میمونم، چون هنوز کارایی که با نوت 4 میکنم با آیفون 7 پلاس و لب تاپم نمیتونم انجام بدم

رضا

۱۳۹۵/۱۱/۱۱
چی کی آیفون سون داره یه طرحشو گرفتن که فک کنم طرحی که می زنن از اصل بهتره دی:گرفتن دستشون یا یه اس ای یا فور و اینا بعد اومدن مثلا می گن سون داریم

ن

۱۳۹۵/۱۱/۹
قربون خدا .فعلا ک پرچم سامسونگ بالاست