خانهاخبار
دست ال جی جی 6 از اسنپدراگون 835 کوتاه خواهد ماند

دست ال جی جی 6 از اسنپدراگون 835 کوتاه خواهد ماند

با توجه به ظرفیت محدود کوالکام برای تولید پردازنده‌های جدید و تولید بالای گلکسی اس 8، احتمالا LG G6 قادر به استفاده از تراشه‌های جدید اسنپدراگون 835 نخواهد بود.
۱۳۹۵/۱۱/۵

طبق اعلام رسمی شرکت کره‌ای ال‌جی، گوشی ال‌جی جی 6 اواخر ماه فوریه و در نمایشگاه MWC 2017 رونمایی و یک ماه بعد به بازار عرضه می‌شود. نشریه فوربس اما گزارش داده است که نباید منتظر این گوشی با پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 835 باشیم. در این گزارش اعلام شده است که، طبق گفته یکی از کارکنان ال‌جی، این محصول با پردازنده اسنپدراگون 821 تولید خواهد شد. این تراشه هرچند پتانسیل و قدرت بالایی دارد، نمی‌تواند با نسل جدید رقابت تنگاتنگی داشته باشد.

فوربس به این نکته نیز اشاره کرده که مدت زیادی از شروع تولید تراشه‌های 835 نگذشته است و کوالکام نمی‌تواند این تولیدات را پیش از ماه آوریل به شکل گسترده عرضه کند، زیرا استفاده سامسونگ از آن‌ها برای تولید گلکسی اس8 موجودی این شرکت را تمام خواهد کرد. سامسونگ احتمالا در میانه آوریل گلکسی اس8 را روانه بازار می‌کند و برای بخشی از محصولات خود از این پردازنده جدید شرکت کوالکام استفاده خواهد کرد.

image

همان‌طور که از پیش مطلعیم، کوالکام برای تولید پردازنده‌های ۱۰ نانومتری اسنپدراگون 835 همکاری نزدیکی با سامسونگ داشته است و همین همکاری به سامسونگ اجازه می‌دهد که به راحتی اولین دشت بزرگ از تولیدات این شرکت را به شکل اختصاصی برای خود بردارد. احتمالا به همین دلیل ما HTC U Ultra را با پردازنده اسنپدراگون 821 دیدیم؛ اتفاقی که قرار است برای ال‌جی و دیگر تولیدکنندگانی رخ بدهد که قصد عرضه گوشی‌ای قبل از گلکسی اس8 دارند.

ال‌جی، که سال گذشته با جی5 نتوانست موفقیتی کسب کند، این بار وعده یک گوشی ایده‌آل به کاربران داده است. به نظر شما ال‌جی می‌تواند در صورت استفاده از پردازنده‌ای متعلق به سال گذشته با گوشی قدرتمندی مانند گلکسی اس8 رقابت کند یا باید آن را از پیش بازنده دانست؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (36 نظر)

سعید

۱۳۹۵/۱۱/۱۰
نه داداش حسین داری اشتباه می کنی حقیقت تلخ اینه که گوشی های ویتنامی و مالزیایی سامسونگ از گوشیای الجی کره ای خیلی بی کیفیت تر و ضعیف ترن و همتون می دونین که این اخبار همش چرت و دروغه و برای سرگرم کردن تو و امثال توهه در ضمن الجی اسنپ 835 می زنه و هیچ وقت جلوی این شرکت های ویتنامی و چینی و مالزیایی با اون گوشیای بی کیفیتشون کم نمیاره اینو مطمئن باشین تو ایران میاره ضمنا اس 8 با سی پی یو اگزینوس 8895 به بازار ما و کلا خاورمیانه میاد که همتون می دونین خیلی ضعیف تر و کند تر از اسنپ دراگونه و اون اسنپ 835 مال بازار آمریکاسمثل اس 7 ادج د اس 7 که اسنپ 830 تو بازار آمریکا عرضه کرد

احسان

۱۳۹۵/۱۱/۹
ال جی توان تولید همه چیز داره شرکتی که قطعات خودرو هیوندای و کیا تولید میکنه و سیستم کامپیوتری آئودی آلمان تولید میکنه ساختن یه پردازنده زپرتی مثل اکسینوس که واقعا عقب مونده تر از مدیاتک و کیرین هست کاری نداره براش اتفاقا با اینتل پردازنده از 3 سال پیش داره تولید میکنه ولی فعلا ترجیح نداده بدون تجربه وارد عمل بشه.
اسم پردازنده ال جی که توی تست ها از اکسینوس داغون سامسونگ قدرتمند تره Nuclun 2 هست عزیزم...پس لطفا جا این حرفا یکم اطلاعات ببر بالا بیخودی جواب نده خودتو ضایع کنی

حسین

۱۳۹۵/۱۱/۸
@احسان
حقیقت تلخه عزیز ولی خودت داری میبینی سامسونگ داره پردازنده کوالکوم رو تولید میکنه ولی الجی توان تولید پردازنده برا خودش نداره. همین که سامسونگ مثل الجی به بقیه وابسته نیست نشون میده سامسونگ چقدر از الجی جلوتره.

حسین

۱۳۹۵/۱۱/۸
اگه الجی هم توان تولید پردازنده داشت میتونست کوالکوم رو متقاعد کنه که بیاد سمت الجی و اون موقع این بلا رو سر سامسونگ میاورد ولی وقتی توانش رو نداره دیگه تقصیر خودشه!

احسان

۱۳۹۵/۱۱/۶
سامسونگ چون از نظر کیفیت پایین تر از بقیه برند ها هست برای اینکه چوبی لای چرخ بقیه بکنه این کارو رو کرده وگرنه برندی که معتبر و با کیفیت باشه از رقباش نمیترسه و این کار کثیف رو نمیکنه.