خانهاخبار
آیا پرچمدار اندرویدی نوکیا در MWC 2017 رونمایی می‌شود؟

آیا پرچمدار اندرویدی نوکیا در MWC 2017 رونمایی می‌شود؟

نوکیا تایید کرده در حال آماده کردن گوشی اندرویدی با تراشه اسنپدراگون 835 است. اما آیا این گوشی در کنگره موبایل بارسلون معرفی می‌شود؟
۱۳۹۵/۱۱/۴
image

نوکیا چندی پیش از گوشی میان‌رده و اندرویدی‌اش در چین پرده برداشت در حالیکه شایعاتی در مورد گوشی رده‌بالای این شرکت با تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام نیز به گوش می‌رسد. در واقع در چند ماه اخیر شایعاتی در مورد گوشی‌های مختلفی از نوکیا به گفته می‌شد؛ گوشی‌هایی اندرویدی با سخت‌افزار متفاوت که در حال حاضر تنها نوکیا 6 رونمایی شده است و حالا می توان امیدوار بود که این شرکت فنلاندی در کنگره موبایل بارسلون نیز گوشی جدیدی برای دوستدارانش رونمایی خواهد کرد.

اکانت رسمی این شرکت در شبکه میکروبلاگ چینی Weibo از گوشی رده‌بالای نوکیا با اسنپدراگون 835 خبر می‌دهد؛ گوشی هوشمندی که هنوز آماده نشده و نوکیا در حال کار روی آن است.

مشخص نیست که آیا نوکیا این گوشی رده بالا را در MWC 2017 بارسلون رونمایی خواهد کرد یا زمانی دیگر برای رونمایی از آن درنظر گرفته است. به هر حال این سوالی است که حدود یک ماه دیگر جواب ان را خواهیم گرفت.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

محمد

۱۳۹۵/۱۱/۶
نترس خب...افرین

rbmscpsaj

۱۳۹۵/۱۱/۵
حالا این شد یه خبر که میتونه نوکیا رو در اچ ام دی در مقابل بازار قرار بده.

akbar

۱۳۹۵/۱۱/۴
علاوه بر اندروید ،یه پرچمدار با نام غیر رسمی p1 در دست آماده سازی هست با سیستم عامل ویندوز
این خبرو اکانت چین نوکیا اعلام کرده

ReZa

۱۳۹۵/۱۱/۴
این خبر خوبیه...اما از اون طرف شایعه شده که این گوشی شبیه یکی از گوشیای شارپه و طراحی خود نوکیا نیست و درضمن لنزش سونیه و زایس نیست...البته شایعست ولی میترسم واقعیت داشته باشه.

Alireza

۱۳۹۵/۱۱/۴
باسلام و عرض خسته نباشید خدمت دوستان و همکاران گرامی
به نظر من باید پرچمدار معرفی کنه اگه بخواد موفق بشه فعلا با نوکیا 6 موفق بوده چون فروش خوبی داشته
به امید موفقیت سلطان وارباب گوشیها