خانهاخبار
رندرهای نهایی (Galaxy J7 (2017 فاش شد

رندرهای نهایی (Galaxy J7 (2017 فاش شد

در سال 2017 باید منتظر رونمایی از جدیدترین نسخه از گوشی‌های سری J7 سامسونگ باشیم. حال رندرهای نهایی این گوشی بصورت عمومی منتشر شده است.
۱۳۹۵/۱۱/۴

گوشی‌های سری J سامسونگ را می‌توان از بهترین گوشی‌های میان‌رده بازار قلمداد کرد. این سری از گوشی‌های سامسونگ به طور مشخص با هدف قبضه‌ کردن بازار کشورهای در حال توسعه و رقابت با کمپانی‌های چینی وارد بازار شد. اما اگر می‌خواهید به تازگی یک گوشی میان‌رده تهیه کنید پیشنهاد می‌کنیم که کمی صبر کنید، زیرا نسخه 2017 گوشی J7 سامسونگ به زودی معرفی و روزانه بازار خواهد شد. گوشی‌های میان‌رده سری A چندی پیش وارد بازار ایران شدند و پیش‌بینی می‌کنیم که نسخه‌های جدید سری J نیز بلافاصله پس از معرفی وارد بازار کشورمان شوند. 

اما اگر مشتاق خرید گوشی (Galaxy J7 (2017 هستید، بد نیست به رندرهای منتشرشده از این گوشی نیز نگاهی بیندازید. طراحی گوشی بسیار زیباست و حتی شاهد حضور برخی ویژگی‌های گوشی‌های پرچمدار سامسونگ مانند شارژ سریع در (J7 (2017 هستیم. همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، در اطراف گوشی یک پورت microUSB، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و دکمه‌های تنظیم صدا قرار گرفته‌اند. براساس نتایجی که از تست بنچمارک این گوشی منتشر شده، J7 مدل 2017 به صفحه نمایش 5.5 اینچی با کیفیت 1080p، پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 625، 2 گیگابایت رم و دو دوربین 13 و 5 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. ظرفیت باتری هم 3000 میلی‌آمپر و از نوع قابل تعویض ذکر شده است. به احتمال بسیار قوی نیز (Galaxy J7 (2017 با اندروید 7 عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (22 نظر)

pooya

۱۳۹۶/۱/۱۸
ایا گوشیه j7 2017 فلش پشت نداره؟؟
جلو چی

lilinaz

۱۳۹۵/۱۱/۲۴
نظر شما ...مرسی، گل گفتی

حسین

۱۳۹۵/۱۱/۵
سراغ پرایم نرو نسکل انتن دهی داره سنسوراثرانگشت خوبی هم نداره
به نظرم ۲۰۱۷ بهتراز پرایم باشه

حسین

۱۳۹۵/۱۱/۵
مدل ۲۰۱۷ خیلی متفاوت تر از ۲۰۱۵ هس
اطلاعات تون رو بیش تر کنید بد نیست

حمید

۱۳۹۵/۱۱/۵
عمراسری جدیدشوبا2گیگ رم بده بیرون حداقل3گیگ رم داره این مدل دوربینشم تقویت میکنن اثرانگشتم 100درصد داره میگی نه حالا نیگاه کن احتمال میدم حافظه گوشیروهم ارتقابدن