خانهاخبار
بازرسی 8 مرحله‌ای جدید باتری گوشی‌های سامسونگ

بازرسی 8 مرحله‌ای جدید باتری گوشی‌های سامسونگ

شرکت سامسونگ اعلام کرده است از این پس همه گوشی‌های این شرکت تحت روند جدید بازرسی می‎شوند که نسبت به قبل سختگیرانه و دقیق‌تر است. در ادامه این مراحل را به شما معرفی می‌کنیم.
۱۳۹۵/۱۱/۴

همه ما بارها این ضرب‌المثل را شنیده‌‌ایم که می‌گوید «باید از شکست‌ها درس گرفت». حالا که دلیل اصلی مشکل گلکسی نوت7 مشخص شده سامسونگ از این ماجرا درس گرفته است و به آینده می‌نگرد.

از زمان اثبات مشکل نوت 7 تا جمع‌آوری کامل آن، این شرکت نشان داد به امنیت کاربران خود بسیار اهمیت می‌دهد و هرکاری می‌کند تا نگرانی‌ها را برطرف سازد. سامسونگ در ادامه تلاش‌هایش مراحل جدیدی به روند بازرسی و کنترل کیفیت گوشی‌های خود اضافه کرده است تا خیال کاربران را از رخ دادن چنین حوادثی در آینده راحت کند.

image

سامسونگ در تمام کارخانجات خود در سراسر جهان برای اضافه شدن بازرسی 8 مرحله‌ای امنیت باتری تغییراتی داده است. درحالی که تا پیش از این هم از بعضی از این تست‌ها استفاده می‌شد، 4 تست جدید، از جمله تست خاص و گران‌قیمت X-Ray، نیز اضافه شده تا از این پس همه گوشی‌های پرچمدار و غیرپرچمدار با آنها آزمایش شوند.

این 4 مرحله تست جدید نقص‌های مشابه در هر دو باتری گلکسی نوت7 را تشخیص خواهند داد. سامسونگ همچینن قصد دارد آزمایش دیگری به اسم Accelerated Aging روی گوشی‌ها انجام دهد که شرایط استفاده دو هفته‌ای از گوشی در حالت واقعی را شبیه‌سازی می‌کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (20 نظر)

سینا

۱۳۹۵/۱۱/۶
Best htc اگه اهمیت نمیداد نوت 7 ها رو جمع آوری نمیکرد.مثل اپل که آیفون 7 ها میترکه یا اچ تی سی که گوشی با پردازنده حرارتی از رده خارج اسنپدراگون 810 میده دست مشتری یا صفحه نمایش های بیکیفیت که بعد یک ماه میسوزه و....

رضا

۱۳۹۵/۱۱/۶
اچ تی سی .کیفیت..چه شایعه ها.

محسن

۱۳۹۵/۱۱/۵
برو شرکت ور شکسته htc رو تحویل بگیر
اگ سامسونگ بد بود با اینک مشتری ها میدونن نوت ۷ مشکل داشته هنوز گوشی هاشونو نگه داشتن پس نمیدن
سری نوت هر سال جز بهترین و محبوب ترین گوشی سال

ضد اچ تی سی

۱۳۹۵/۱۱/۵
کدوم گوشی هاش منفجر میشه میخای من یه سایت بنویسم برات بگم که اچ تی سی داره منفجر میشه ولی خودش این اخبار رو مخفی میکنه حرف زیادی میزنی بهت میگم حواست باشه
بخاطر تند رویی های تو مجبورم وارد عمل بشم وشروع کنم به تخریب کردن اچ تی سی
بهتره دیگه نظر ندی

سینا

۱۳۹۵/۱۱/۵
تست ۱۰ مرحله ای نه در واقع سامسونگ اولین شرکتیه که همچین تست سختگیرانه ای رو میخواد انجام بده