خانهاخبار
تصاویر تازه از ساعت هوشمند HTC

تصاویر تازه از ساعت هوشمند HTC

طرفداران برند اچ تی سی مدتهاست منتظر آمدن ساعت هوشمند این شرکت هستند. به تازگی تصاویر جدیدی از این ساعت هوشمند فاش شده
۱۳۹۵/۱۱/۳

آخرین باری که از ساعت هوشمند HTC شنیدیم مهرماه بود که نشان از همکاری این شرکت با برند ورزشی معروف Under Armor داشت. در آن خبر به جز انتشار چنین تصویر از ظاهر دستگاه چیز دیگری دستگیرمان نشد. اکنون تصاویر بیشتری از ساعت هوشمند اچ‌تی‌سی فاش شده که با تصاویر قبلی مطابقت دارد و جزئیات بیشتری از ویژگی‌های این دستگاه در اختیار ما می‌گذارد.

در این مجموعه تصاویر ساعت اچ‌تی‌سی با نمایشگر گرد از زوایای مختلف نمایش داده شده که در حال کار است. رزولوشن نمایشگر این ساعت 360 در 360 پیکسل است و حاشیه نسبتا ضخیف آن را در بر گرفته است. در سمت راست صفحه دکمه ساعت قرار گرفته است و در پشت آن می‌توان سنسور ضربان قلب و پین‌های شارژ را دید. همانطور که قبلا هم دیده بودیم این ساعت بندی از جنس سیلیکون دارد که آن را برای فعالیت‌های ورزشی مناسب می‌سازد.

 متاسفانه تاریخ معرفی ساعت هوشمند اچ‌تی‌سی هنوز مشخص نشده است ولی با توجه به تصاویر می‌توان حدس زد که این محصول در مراحل پایانی ساخت قرار دارد و زمان رونمایی از آن خیلی دور نیست.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

سینا

۱۳۹۵/۱۱/۴
نه

حسین

۱۳۹۵/۱۱/۴
خخخخ کشورهای با اقتصاد فوق العاده قوی کره و چین کجا و کشور ضعیفی مثل تایوان کجا. اطلاعات اقتصادی نداری مجبوری در مورد کشورها نظر بدی؟؟! اگه تایوان خوبه پس زیمباوه و مالی هم ابرقدرت هایی هستن??

محمد

۱۳۹۵/۱۱/۴
@شورلت جان حتما اینا برای حرفه ایها ساخته اصولا خود شرکت اچ تی سی هم خیلی خیلی زیاد حرفه ایه که به این روز افتاده حرفه ایها اولا برای اینکه بدونی ساعت سوئیسی مارک دار میخرند نه این اشغال را دوما اگر هم بخواهند بخرند گیر اس ۳ و اپل واچ هست تو ساخت گوشی این شرکت چیکار کرد حالا برام میخواد ساعت هوشمن بسازه

cadillac

۱۳۹۵/۱۱/۴
اینو واسه یه هنگی آماتور نساخته مهندس .
همون اول زده واسه کیه .

سینا

۱۳۹۵/۱۱/۴
فهمیده تو زمینه موبایل کارش تمومه میخواد بزنه تو کار اسمبل کردن ساعت خخخخ