خانهاخبار
بازی‌های لیگ‌برتر انگلیس را از این پس با کیفیت 4K تماشا کنید

بازی‌های لیگ‌برتر انگلیس را از این پس با کیفیت 4K تماشا کنید

شبکه NBC Sports اعلام کرده است که از این پس بازی‌های لیگ برتر انگلیس را با کیفیت 4K پوشش خواهد داد.
۱۳۹۵/۱۱/۳

فوتبال یکی از محبوب‌ترین ورزش‌های جهان است و در تمام دنیا طرفداران خاص خودش را دارد. بسیاری از طرفداران تیم‌های ورزشی برای تشویق تیم مورد علاقه خود به استادیوم می‌روند و گروه دیگر نیز که به هر دلیلی نمی‌توانند بازی را بصورت حضوری در استادیوم تماشا کنند، ترجیح می‌دهند که از طریق تلویزیون بازی تیم مورد علاقه خود را ببینند. اما اگر از طرفداران یک تیم انگلیسی هستید و بازی‌های لیگ جزیره را دنبال می‌کنید، ما خبر خوشی برای شما داریم. شبکه NBC Sports اعلام کرده است که از این پس بازی‌های لیگ برتر انگلیس را با کیفیت 4K پوشش خواهد داد. 

image

البته پوشش 4K مسابقات در ابتدا فقط برای کاربران سرویس DIRECTV اپراتور AT&T میسر خواهد بود و این پوشش رسانه‌ای از روز شنبه و همزمان با بازی منچستر سیتی و تاتنهام آغاز خواهد شد. برای کسانی هم که از سرویس DirecTV استفاده می‌کنند اما تلویزیون آنها از رزلویشن 4K پشتیبانی نمی‌‌کند، پخش فوتبال‌های لیگ جزیره از شبکه NBC Sports با همان کیفیت بالای قبلی ادامه خواهد یافت. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

بهمن

۱۳۹۵/۱۱/۳
اينجا نميشه وارد اين بحثا شد
فقط اينو بدون كه اينجا ايرانه.. شايدم بود....

kouroshbozorg

۱۳۹۵/۱۱/۳
درود آقای گنجی.
مرسی داری واسه خبرت، اما شبکه NBC Sports در ایران قابل دریافت نیست تا جایی که می‌دونم! و اگرم باشه برنامه‌هایی که واسه اروپا و خاورمینه پخش می‌شه با برنامه‌هایی که واسه آمریکا پخش می‌شه فرق داره! همچنین از نظر کیفیت هم برنامه‌هایی که واسه اروپا و خاورمیانه پخش می‌شه، کیفیت پخش پایین‌تری دارن.
بعد از شبکه ESPN آمریکا با زیر مجموعه‌هاش، بهترین شبکه پخش کننده رقابت‌های ورزشی در جهان، شبکه beIN Sports قطر هست که در خاورمیانه بسیار خوب پوشش داده شده.
هر ورزشی که بخوای واست پخش می‌کنه این شبکه قطری. همین شبکه قطری در سال ۲۰۲۰ فروشنده بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۰ قطر به دیگر شبکه‌های سراسر جهان خواهد بود.
و از سه سال پیش برای تماشای شبکه‌های این پخش کننده قطری (۳۰ تا ۴۰ شبکه)، باید حدود ۲.۵ میلیون تومن واسه کارت + دستگاه اختصاصی این شبکه پرداخت کرد، تا تمام رقابت‌ها رو با کیفیت تمام اچ‌دی دید. در همین اواخر هم شبکه‌هایی واسه فیلم، برنامه کودک، مستند و ... راه اندازی کرده.
شبکه اسکای ایتالیا هم قابل تحمله! اما واسه رقابت‌های ورزشی نگم بهتره!

abner

۱۳۹۵/۱۱/۳
به خدا زورم میاد
زورم میاد وقتی میبینم تو مملکت من فوتبال رو به زور دارن Sd پخش میکنن اونم خیلی کم
اونوقت اون ور آب دارن 4k پخش میکنن
واقعا چرا باید تو این زمینه اینقدر عقب باشیم ؟؟؟؟

حسین

۱۳۹۵/۱۱/۳
اون جا دارن 4K پخش میکنن بعد ما شبکه ورزش رو 576p میبینیم! البته ما به 1080p هم راضی هستیم ولی صدا و سیما هیچ تلاشی انجام نمیده!