خانهاخبار
آیا برآمدگی دوربین Galaxy S8 برطرف می‌شود؟

آیا برآمدگی دوربین Galaxy S8 برطرف می‌شود؟

اطلاعات جدیدی از گلکسی اس 8 فاش شده است که ادعا می‌کند برآمدگی لنز دوربین در این پرچمدار وجود ندارد. خبری خوب برای طرفداران سامسونگ .
۱۳۹۵/۱۱/۳

چندسالی است که شاهد بیرون زدگی لنز دوربین در طراحی گوشی‌ها هستیم؛ موردی که اگرچه کاربران دیگر حساسیت کمتری به آن نشان می‌دهند ولی نمی‌توان زشت بودن آن را کتمان کرد.

تصویری از یک منبع چینی منتشر شده است که ادعا می‌کند بیرون زدگی دوربین Galaxy S8 سامسونگ برطرف شده و لنز آن برخلاف دو مدل قبل برآمده نیست. در این تصویر برشی از بدنه Galaxy S6، Galaxy S7 و Galaxy S8 نشان داده شده که مقدار بیرون برآمدگی دوربین آنها قابل مقایسه است.

image

همانطور که می‌بینید در Galaxy S8 برآمدگی دیده نمی‏شود که خبر خوبی برای طرفداران سامسونگ است. اما مورد مشکوکی در این تصویر وجود دارد که سبب می‏شود به درستی آن کاملا اطمینان نکنیم. اندازه برآمدگی لنز دوربین گلکسی اس 6 و گلکسی اس 7 اشتباه نوشته شده است. در واقع برآمدگی لنز دوربین Galaxy S6 برابر با 1.7 میلی‌متر و برای Galaxy S8 برابر با 0.8 میلی‌متر است نه آنچه که در بالا ذکر شده.

در شایعات قبلی ابعاد Galaxy S8 برابر با  140.14 در 72.20 در 7.30 میلی‌متر اعلام شده است که نشان می‌دهد پرچمدار جدید سامسونگ باریک‌تر و کوچک‌تر از گلکسی اس 7 است اما در عین حال نمایشگر بزرگ‌تری در اختیار دارد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (27 نظر)

حسین

۱۳۹۵/۱۱/۵
@ cadillac
خودت نشون دادی اماتور کیه? وقتی نمیدونی پشت نوت7 از جنس GorillaGlass5 هست! با ادمی که اطلاعات کافی نداره بحث کردن فایده نداره.

cadillac

۱۳۹۵/۱۱/۴
حسین @
تحمل اون پنجاە دراپ note 7 بە دلیل استفادە از گلس۵ تو پنل جلویی بود و همه دیدن که شیشه پشتش چون بازیافتی تو اولین دراپ خورد و خاک شد .
ضمنا ضخامت ۹ میلیمتر htc 10 بە دلیل ارگونومی و قوس پشت آن هست که به کار آماتورا نمیاد .
و اینو بدون one A9 فقط 7.2 میلیمتر ضخامتشه و 0.7 میلیمتر از شیشە بازیافتی شما باریکترە و ۳۰ برابر مقاومترە .

Amir446

۱۳۹۵/۱۱/۴
آره خیلی بیکیفیته ! شیش ماهه اس سون دارم کلی استفاده میکنم آخ نگفته یه لحظه تاخیر نداشته .شما که از دو سه سال پیش تا الان گوشی های پرچمداره سامسونگ رو از نزدیک ندیدی و باهاش کار نکردی لطفا نگو بیکیفیته .سامسونگ از اس ۶ به بعد تغییر کرد اساسی ، خیلی ها نمیخوان قبول کنن .

حسین

۱۳۹۵/۱۱/۴
فعلا که برآمده ترین دوربین مال iphone 7 هست?

حسین

۱۳۹۵/۱۱/۴
چرا بحث رو عوض میکنی؟؟ وایستا مثل یک مرد جواب بده. دوربین 10 با وجود ضخامت 9 میلیمتری برامده بود امتیاز 88 گرفت و S7 هم با ضخامت کمتر 88 گرفت. گفتی اگه سامسونگ ۲ سانت هم بزنه به 32 بار نمیرسه ولی Note7 با ضخامت زیر ۸میلیمتر 50 بار افتاد و سالم موند و ویدیوهاش هنوزم هست. شما سرت رو کردی زیر برف که مقاومت رو به ضخامت میبینی! امیدوارم بیدار بشی.