خانهاخبار
نوکیا در فکر ساخت تبلت غول‌آسای 18 اینچی

نوکیا در فکر ساخت تبلت غول‌آسای 18 اینچی

نتایج یک دستگاه ثبت شده در بنچمارک GFXBench خبر از احتمال ساخت یک تبلت 18.4 اینچی با برند نوکیا می‌دهد.
۱۳۹۵/۱۱/۳

روزانه شایعات زیادی درباره شرکت‌های تولید کننده گوشی و تبلت منتشر می‌شود. امروز هم شایعه‌ای منتشر شده است که از شرکت FIH برای ساخت یک تبلت عظیم ۱۸.۴ اینچی خبر می‌دهد. شرکت FIH که زیرمجموعه فاکسکان محسوب می‌شود، شرکتی است که محصولات نوکیا را تولید می‌کند.

image

این تبلت عظیم‌الجثه اولین بار در پایگاه داده GFXBench مشاهده شده است و از آنجایی که در مقابل سیستم عامل این دستگاه عبارت Android 7.0 FIH Edition نوشته شده است، این احتمال می‌رود که شاهد تبلتی با برند نوکیا باشیم.

این دستگاه 18.4 اینچی رزولوشن 2560 در 1440 دارد. پردازنده این تبلت اسنپدراگون 835 است و از ۴ گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. هر دو دوربین این تبلت در جلو و عقب لنزی 12 مگاپیکسلی دارند که می‌تواند ویدیوهایی با کیفیت 4K ضبط کند.

هیچ اطلاعات دیگری درباره این دستگاه در دسترس نیست و مشخص نیست که در نهایت این محصول را بتوانیم از نزدیک به چشم ببینیم، به شکل گسترده عرضه شود یا مانند نوکیا 6 تنها مختص بازار چین باشد.

پیش از این نیز شرکت‌های دیگری مانند سامسونگ و پاناسونیک نیز نسبت به تولید تبلت‌های بسیار بزرگ که معمولا کاربردی سازمانی و اداری دارند اقدام کرده بودند که از این بین می‌توان به Galaxy View سامسونگ اشاره کرد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

arshia

۱۳۹۵/۱۱/۴
نوکیا اعلام کرده میخواد یه پرچمدار ویندوزی با اسنپ 835 بده بیرون
درحالی که اصلا مث قبل جز دارایی های مایکروسافت حساب نمیشه و مجزاست از این شرکت
این یه خبر عالیه

rbmscpsaj

۱۳۹۵/۱۱/۳
اومدن داریم تا اومدن برادر من. اومدن و پکیدن چه فایده داره. الان معلوم نیست این شایعس یا نه ولی همه ماها میدونیم بزرگترین اشتباه، اندروید تو صفحه بزرگه. چیزی که هیچکس نمیخاد. سیستم عامل کوچیک باید تو صفه کوچیک باشه. سیستم عامل قوی رو صفحه بزرگ. لپتاپ ها سایز استانداردشون 15 اینچه اگه کسی بخاد قابل حمل بودن رو از دست بده 17 اینچی میگیره. غیر از این که نیست. چنین ریسکی به احتمال 90 درصد اسم نوکیا رو یا میفرسته به یه شرکت دیگه که احتمالا چینیه یا اسمش و کلا از بین میبره. 9 درصد سود شرکت و میاره پایین و 1 درصد خیلی کم سود میده. الان دوره گردو شکستن با موبایل گذشته. یک دستگاه الکترونیکی باید در کنار استحکام، سخت افزار و نرم افزار قوی داشته باشه. الان اچ ام دی از اسم نوکیا فقط گوشکوبی شو برگردونده. شما نمیدونم چند سالتونه ولی باید خاطرتون باشه 6 سال پیش نوکیا چی بود. دقیقا دو سال بعد از پراکنده شدن نوکیا سامسونگ تمام تکنولوژی هاش و برداشت. الان سامسونگ تکنولوژی نهایی محسوب میشه. ینی بعد از دو شرکت برتر تولید تکنولوژی (مایکروسافت و اپل) سامسونگ تو موبایل تکنولوژی شو با اختلاف حد اکثر یک سال میاره. نوکیا در اوجش یک سیستم عامل تمام شکست خورده رو مدت خیلی زیادی تاپ بازار نگه داشت و به خاطرش از بین رفت. الان سامسونگ داره همون کارو با اندروید میکنه. سامی بره کنار اندرویدم میره. نوکیا رفت کنار سیمبین رفت. این بوده نوکیا نه یه تولید کننده که کیفیتش قابلیت حرف زدن نداره. یه زمانی n8 دو سال بعد از تولیدش هنوز با پرچمدار زمان اپل مقایسه میشد (4s). الان. دید خوبی نمیده متاسفانه.

earl

۱۳۹۵/۱۱/۳
رم یک روزه ساخته نشد!
.
.
هنوز بازارت جا نیوفتاده بزن به سیم آخر تبلت غول آسا بساز واسه بار دومم ورشکست بشی

omid

۱۳۹۵/۱۱/۳
یادمه تا چند ماه پیش ملت بهم میگفتن بشین تا دوباره بیاد
اومده خوب هم اومده.منتظر نوکیا 6 هستم فقط.
زنده باد نوکیا

arshia

۱۳۹۵/۱۱/۳
این همه صفحه برای تبلت آندرویدی؟