خانهاخبار
تبلت هوآوی Mediapad T3 در کنگره جهانی موبایل معرفی خواهد شد

تبلت هوآوی Mediapad T3 در کنگره جهانی موبایل معرفی خواهد شد

طبق تازه ترین اطلاعات منتشر شده، هوآوی قصد دارد تا از تبلتی جدید با نام Mediapad T3 درکنگره جهانی موبایل یا همان MWC 2017 رونمایی کند.
۱۳۹۵/۱۱/۳

شرکت چینی هوآوی تا به امروز چندین تبلت را تولید و روانه بازار کرده است و حضور چندان زیادی در حوزه تولید تبلت ندارد اما حالا اطلاعات جدیدی منتشر شده است که نشان می‌دهد این شرکت به دنبال معرفی یک تبلت جدید در MWC 2017 است.

image

یک افشا کننده دنیای تکنولوژی در صفحه توییتر خود تصویری از دریافت تاییدیه اتصال Wi-Fi توسط تبلتی جدید از هوآوی را با نام مدیا پد تی 3 (Mediapad T3) منتشر کرده است. طبق این تصویر، تبلت مدیا پد تی 3 قادر به پشتیبانی از اتصال 802.11 b/g/n در فرکانس 2.4 گیگاهرتز در شبکه وای فای است و از یک نسخه نامشخص اندروید بهره می‌برد.

 افشا کننده این تصویر  اعلام کرده است که این تبلت جدیداز شرکت چینی هوآوی قرار است در کنگره جهانی موبایل در 27 فوریه مصادف با 9 اسفند ماه سال جاری معرفی شود. گفتنی است که این افشا کننده، پیش از این  نیز اطلاعاتی را در مورد تبلت هوآوی مدیا پد تی 3  فاش کرده است به همین سبب انتظار می‌رود شاهد معرفی رسمی این محصول در MWC 2017 باشیم.

انتظار می‌رود تبلت جدید هوآوی،Mediapad T3   دارای سخت افزاری مشابه با تبلت مدیا پد ام 3 باشد. همچنین لازم به ذکر است، نسل قبلی تبلت هوآویMediapad T3   یعنی تبلت هوآوی مدیا پد تی 2 در نسخه‌هایی با صفحه نمایش 7، 8 و 10 اینچی مجهز شده بود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)