خانهاخبار
فروش انحصاری جدیدترین محصولات Meizu در بامیلو به همراه هدیه

فروش انحصاری جدیدترین محصولات Meizu در بامیلو به همراه هدیه

محصولات شرکت Meizu برای نخستین بار و به صورت انحصاری توسط بامیلو در دسترس همه ایرانیان قرار می‌گیرد.
۱۳۹۵/۱۱/۲

شرکت میزو (Meizu) سال 2003 در کشور چین فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت در ابتدای به تولید دستگاه‌های پخش MP3 و MP4 پرداخت و سرانجام در سال 2008 میلادی به طراحی و ساخت تلفن‌های همراه هوشمند روی آورد. میزو در حال حاضر به رقیبی بزرگ برای بزرگ‌ترین برندهای تولیدکننده تلفن همراه در دنیا تبدیل شد و  در کنار برند شیائومی بازار چین را در اختیار گرفته است.

بامیلو با معرفی سه مدل از محصولات جدید Meizu برای اولین بار در ایران، این برند را به کاربران معرفی می‌کند.

M3 Note یکی از محصولات شاخص این برند است که با صفحه‌نمایش 5.5 اینچی در رده فبلت‌ها دسته‌بندی می‌شود. صفحه‌نمایش این گوشی دارای کیفیت تمام HD است و با کمک روکش محافظ Dinorex T2X-1  کاملاً در برابر ضربه و خط و خش مقاوم است. این گوشی به اندروید 5.1 یا همان آب‌نبات‌چوبی مجهز است و به زودی قابل ارتقا به اندروید 7 یا همان نوقا خواهد بود. میزو M3 Note یکی از ارزان‌ترین و بهترین گزینه‌های موجود فبلت در بازار است. کاربرانی که به تماشای فیلم و خواندن کتاب‌های الکترونیک علاقمند هستند M3 note گزینه خوبی برای آنهاست.

Pro 6 پرچم‌دار Meizu یکی دیگر از محصولات پرطرفدار این برند است که معرفی آن در سال 2016 سروصدای زیادی به راه انداخت، این تلفن همراه با 4 گیگابایت حافظه رم و صفحه‌نمایش SuperAmoled با پوشش محافظ گوریلا گلس 4 با بسیاری از محصولات برتر رقبای خود برابری می‌کند و به زودی در بامیلو قابل عرضه خواهد بود.

همه محصولات Meizu با ضمانت‌نامه 18 ماهه شرکت نگارسازان پردیس آریا  و به‌صورت رسمی عرضه می‌شوند. اما حالا بامیلو جشنواره‌ای منحصربه‌فرد را برای خریداران هریک از این تلفن‌های هوشمند تدارک دیده است. خریداران گوشی M3 و M3S به همراه کالای خود یک کارت حافظه میکرو اس‌دی 16 گیگابایتی، خریداران Pro6 یک پاوربانک 10 هزار میلی‌آمپر ساعتی ریمکس و خریداران فبلت M3 Note یک کارت حافظه 16 گیگابایتی و یک پاوربانک 10 هزار میلی‌آمپر ساعتی ریمکس دریافت خواهند کرد. درضمن همه خریداران محصولات Meizu به همراه خرید خود یک سیم‌کارت نسل چهارم ایرانسل (USIM) با دو گیگابایت اینترنت رایگان را نیز دریافت خواهند کرد.

هدایا:

خرید Pro6 : پاوربانک 10 هزار میلی امپر ریمکس+ سیم کارت ایرانسل بهمراه 2.5 گیگ اینترنت

خرید M3S 16-32 : میکرو اس دی 16 گیگ

خرید M3 Note 16 : پاوربانک 10 هزار میلی امپر ریمکس+ سیم کارت ایرانسل بهمراه 2.5 گیگ اینترنت+ میکرو اس دی 16 گیگ

همه کاربران می‌توانند برای اطلاعات بیشتر  به این نشانی bamilo.com/meizu-promo مراجعه کنند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

نگار

۱۳۹۹/۶/۱۶
از کجا تهیه کنم
ادرسش چیه تو تهران؟

سعید

۱۳۹۵/۱۱/۲
میزو هنوز اوله راهه وخیلی کار داره تا پیشرفت تر کارکنه من خودم ام ایکس 6 دارم گوشیه خیلی عالیه از همه لحاظ

ali

۱۳۹۵/۱۱/۲
من پرو 6 دارم چینی با کیفیته