خانهاخبار
ال‌جی G6 احتمالا به Google Assistant مجهز خواهد شد

ال‌جی G6 احتمالا به Google Assistant مجهز خواهد شد

جدیدترین شایعات در مورد گوشی LG G6 حکایت از آن دارند که این گوشی احتمالا به دستیار صوتی گوگل یعنی Google Assistant مجهز خواهد شد.
۱۳۹۵/۱۱/۲

تب استفاده از دستیارهای صوتی در بین سازندگان گوشی‌های هوشمند در حال داغ شدن است و هر کمپانی تلاش می‌کند از دستیار صوتی اختصاصی خودش در محصولاتش استفاده کند. کمپانی‌ سامسونگ با تصاحب استارتاپ Viv قدم اول را به سوی استفاده از دستیارهای صوتی در گوشی‌های پرچمدار خود برداشته است و همچنین گفته شده که نوکیا نیز در حال توسعه یک دستیار صوتی با نام ویکی (Viki) است

اما ال‌جی نیز برای عقب نماندن از کورس رقابت، تلاش‌های خود برای استفاده از دستیارهای صوتی در گوشی‌های پرچمدار خود را آغاز کرده است. همانطور که می‌دانید احتمالا ماه آینده و در کنگره جهانی موبایل شاهد رونمایی از LG G6 باشیم. اکنون جدیدترین شایعات در مورد این گوشی حکایت از آن دارند که این گوشی احتمالا به دستیار صوتی گوگل یعنی Google Assistant مجهز خواهد شد. از این دستیار صوتی در حال حاضر در گوشی گوگل پیکسل استفاده می‌شود. 

رسانه‌های کره‌ای خبر داده‌اند که ال‌جی برای استفاده از دستیار صوتی گوگل در پرچمدر بعدی خود با این کمپانی وارد مذاکره شده است. ال‌جی و گوگل سابقه زیادی در همکاری با یکدیگر دارند و ال‌جی نیز پیش از این ساخت گوشی هوشمند گوگل یعنی نکسوس 5X را بر عهده داشت. علاوه بر این، ال‌جی اولین کمپانی خواهد بود که از سیستم عامل Android Wear 2.0 در محصولات پوشیدنی خود استفاده خواهد کرد. اگر گوگل اجازه استفاده از دستیار صوتی خودش را به ال‌جی بدهد، این کمپانی به اولین کمپانی کره‌ای تبدیل خواهد شد که از این سرویس در محصولاتش استفاده می‌کند؛ همچنین در این صورت باید منتظر استفاده از Google Assistant در محصولات پوشیدنی ال‌جی نظیر ساعت‌های هوشمند نیز باشیم. 

اما اگر به هر دلیلی گوگل اجازه استفاده از Google Assistant را به ال‌جی ندهد، این کمپانی به سراغ پلن B خواهد رفت. به نقل از رسانه‌های کره‌ای، اگر ال‌جی به هر دلیلی نتواند اجازه استفاده از Google Assistant را از گوگل بگیرد، احتمالا به سراغ آمازون خواهد رفت. آمازون با توسعه دستیار صوتی اختصاصی خود با نام Alexa قدم‌های محکمی را در این زمینه برداشته است.  ال‌جی پیش از این در لوازم خانگی خود از دستیار صوتی الکسا استفاده کرده است. بنابراین در صورتی که ال‌‌جی نتواند رضایت اهالی مانتین ویو را اخذ کند، استفاده از دستیار صوتی آمازون ( الکسا) محتمل‌ترین گزینه خواهد بود. 

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهران

۱۳۹۵/۱۱/۲
خیلی نامردید
گوگل اسیستنت هنوز برای نکسوس ها نیومده،میخواد بده به جی ۶