خانهاخبار
افشای تصاویر جدید از P10 هوآوی با نمایشگر خمیده

افشای تصاویر جدید از P10 هوآوی با نمایشگر خمیده

هوآوی یکی از شرکت‌هایی است که به احتمال زیادی در نمایشگاه MWC از پی 9 رونمایی می‌کند. تصاویر جدیدی از این پرچمدار فاش شده است که اطلاعات بیشتری از آن در اختیار ما می‌گذارد.
۱۳۹۵/۱۱/۲

هوآوی به احتمال زیادی پرچمدار بعدی خود را 26 فوریه در MWC 2017 معرفی می‌کند؛ تاریخی که هرچه به آن نزدیک‌تر می‌شویم اطلاعات بیشتری از این گوشی به دست می‌آوریم.

به تازگی سه تصویر جدید از Huawei P10 فاش شده است که ما را با ظاهر نهایی این گوشی و برخی از ویژگی‌هایش آشنا می‌کند. هوآوی پی 10 از نظر ظاهر کلی بسیار به پی 9 شبیه است اما امسال پرچمدار هوآوی مجهز به نمایشگر خمیده شده. همچنین شاهد منتقل شدن اسکنر اثر انگشت از پشت به جلو گوشی هستیم که چنینی چیزی را در محصولات هوآوی کمتر سراغ داریم.

به نظر می‌رسد P10 هوآوی همچون P9 و Mate 9 از دو لنز دوربین لایکا استفاه می‌کند که در کنارش فلش دوگانه و فوکوس خودکار لیزری نیز تعبیه شده است. انتظار داریم رزولوشن نمایشگر 5.5 اینچی آن QHD باشد و در دل گوشی پردازنده کایرین 960 به همراه 6 گیگابایت حافظه رم قرار داده شود.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

F96

۱۳۹۵/۱۱/۱۸
هواوی آبروی همه گوشی هارو بُردی یه گوشی بزن که اصالت داشته باشه حداقل هرچی رو میخوای کپی کنی طراحی روکپی نکن..

best htc

۱۳۹۵/۱۱/۲
اچ تی سی اوشن بدون دکمه فیزیکی هست و کپی میکنن از روش و سام سونگ دوساله فرم دئر اچ تی سی رو کپی میزنه

emad021

۱۳۹۵/۱۱/۲
فقط از پشت شبیه هواویه
.
.
.
پنل جلوش شبیه گلکسی اس۶اج پلاسه

امید

۱۳۹۵/۱۱/۲
سلام من تو عکس اخر دکمه رو ندیدم بعدم مطما نیستم که این شکلی باشه اول کار هم که عکساش اومد همه دقیقا مثل عکس اخری بود ...
بعدم یه سوال که داشتم هواووی پی10 لایت هم میاد دیگه ؟؟؟؟؟
اون چه شکلیه؟؟؟

محمد

۱۳۹۵/۱۱/۲
Samsung Galaxy P10