خانهاخبار
مدل جدید گوشی شیائومی Redmi 4 با حاشیه صفحه نمایش کمتری روانه بازار چین شد

مدل جدید گوشی شیائومی Redmi 4 با حاشیه صفحه نمایش کمتری روانه بازار چین شد

طبق اطلاعات و اخبار جدیدی که از کشورچین منتشر شده است، شرکت شیائومی حاشیه‌ صفحه نمایش گوشی Redmi 4 را در یک مدل جدید، کاهش داده است و این مدل را روانه بازار کرده است.
۱۳۹۵/۱۰/۳۰

شرکت چینی شیائومی، طبق اخباری جدید که در کشور چین منتشر شده است، یک مدل جدید از گوشی شیائومی ردمی 4 (Xiaomi Redmi 4) را با میزان حاشیه صفحه نمایش پایین‌تری طراحی، تولید و روانه بازار کرده است که مثل نسخه اولیه دارای سخت افزار و قیمت یکسانی است.

image

یک منبع آگاه در کشور چین اعلام کرده است که شیائومی در 11 ژانویه مصادف با 22 دی ماه بدون هیچ گونه بیانیه‌ای اقدام به فروش نسخه جدید که دارای حاشیه صفحه نمایش کمتری است، کرده  است.

image

از مشخصات سخت افزاری گوشی شیائومی ردمی 4 باید به پردازنده 4 هسته‌ای اسنپدراگون 430 با فرکانس 1.4 گیگاهرتز، صفحه نمایش 5 اینچی با وضوح تصویر اچ دی و تراکم پیکسلی 296 پیکسل در هر اینچ، 2 گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی تا 256 گیگابایت، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، باتری 4100 میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع  و سیستم عامل اندروید 6.0.1 مارشمالو اشاره داشت.

در هر صورت گوشی شیائومی ردمی 4 در دو مدلی که روانه بازار شده است، دارای سخت افزاری یکسان است و تنها دارای میزان حاشیه صفحه نمایش متفاوتی است. لازم به ذکر است شیائومی ردمی 4 به دلیل قیمت بسیار مناسبی که دارد، یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه و یک پایین‌رده بسیار عالی محسوب می‌شود.

نظر شما در رابطه با گوشی شیائومی ردمی 4 چیست؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

یاهل

۱۳۹۵/۱۱/۱
دوست عزیز اون مدل نوت این گوشی هست redmi note 4. سی پی یو کلیه گوشی های ردمی 4 اسنپ دراگن هستش

بهروز

۱۳۹۵/۱۱/۱
اون ردمی نوت ۴ هست این ردمی ۴ ، دوتا گوشی متفاوت هستند

حاجیان

۱۳۹۵/۱۱/۱
گوشی ردمی نوت ۴ بدنه‌ای تمام آلومینومی دارد که پوششی از جنس شیشه‌ی خمیده‌ی 2.5D روی آن قرار گرفته است. در بخش جلویی این دستگاه یک صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی از نوع IPS ال‌سی‌دی به کار رفته که دارای کیفیت ۱۰۸۰p است. چیپ اصلی این گوشی‌هوشمند اسنپدراگون ۶۲۵ با فناوری ۱۴ نانومتری FinFET است. این پردازنده از نظر عملکرد نسبت به اسنپدراگون ۶۵۰ در رده‌ی پایین‌تری قرار می‌گیرد. شیائومی در گوشی ردمی نوت ۳ از چیپ اسنپدراگون ۶۵۰ بهره گرفته بود. اما چیپ در نظر گرفته‌شده از نظر مصرف انرژی بهینه‌تر عمل می‌کند و شیائومی اعلام کرده که عمر باتری گوشی ردمی نوت ۴ نسبت به ردمی نوت ۳ تا ۲۵۵ درصد بهبود یافته است. باتری در نظر گرفته‌شده برای گوشی‌هوشمند جدید شیائومی ظرفیتی ۴۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد. این مدل با پردازنده‌ی اسنپدراگون در سراسر جهان عرضه خواهد شد.دوربین پشتی این محصول ۱۳ مگاپیکسلی است و از قابلیت فوکوس خودکار هم بهره می‌برد. دوربین جلویی این دستگاه ۵ مگاپیکسلی است. ردمی نوت ۴ از دو سیم‌کارت و شبکه‌های پرسرعت VoLTE پشتیبانی می‌کند. رابط کاربری MIUI 8 که بر پایه اندروید مارشمالو توسعه داده شده، به‌عنوان سیستم‌عامل این گوشی در نظر گرفته شده است. البته نسخه‌ی جدید این رابط کاربری که بر پایه‌ی اندروید نوقا است، در حال حاضر در مرحله‌ی تست قرار دارد و به‌زودی برای ردمی نوت ۴ منتشر خواهد شد.

صادق

۱۳۹۵/۱۰/۳۰
سلام گفتید که فقط حاشیه تغییر کرده در صورتی که دارای اسنپدراگون شده