خانهاخبار
گوشی شیائومی می میکس دارای تولید بسیار محدودی است!

گوشی شیائومی می میکس دارای تولید بسیار محدودی است!

مدیر عامل اجرایی شرکت شیائومی در گفت و گویی اعلام کرده است که فرآیند ساخت این گوشی زمان زیادی می‌برد و تعداد محدودی از این گوشی تولید شده است.
۱۳۹۵/۱۰/۳۰

همانطور که می‌دانید، گوشی شیائومی می میکس گوشی پرچمدار شرکت شیائومی در سال 2016 میلادی است که توانست به دلیل سخت افزار قدرتمند و صفحه نمایش با نسبت حاشیه به صفحه نمایش بسیار پایین، بسیاری از دوست داران دنیای موبایل و تکنولوژی را به سمت خود جذب کند.

قبلا گفته شده بود که گوشی شیائومی Mi MiX فرآیند تولید بسیار پیچیده‌ای دارد و تولید هر گوشی میکس زمان زیادی صرف می‌کند به همین سبب شاهد قیمت بالایی برای این موبایل خاص و قدرتمند در همه بازارها هستیم و این گوشی بسیار کمیاب است چرا که به نوعی این موبایل دارای تولید محدود است.

آقای لی جان، مدیر عامل اجرایی کمپانی چینی شیائومی در رابطه با دلیل کمیاب بودن شیائومی می میکس گفت:

image

فرآیند تولید این گوشی جذاب و دوست داشتنی به دلیل بدنه ترکیب شده از سرامیک و شیشه طولانی و بسیار سخت است. این موضوعات باعث شده است تا به امروز تنها 100 هزار دستگاه گوشی شیائومی می میکس تولید شود و فرآیند تولید آن از تقاضا عقب بماند و به همین دلیل شاهد قیمت بالایی برای این گوشی هستیم.

 لی جان در ادامه صحبت‌های خود گفت:

آینده گوشی‌های هوشمند به اسمارت فون‌هایی با نمایشگر تمام صفحه و بدون حاشیه تعلق دارد و گوشی‌های تاشو که این روزها اخبار زیادی از آن‌ها منتشر می‎‌شود، جایگاهی در آینده صنعت موبایل‌های هوشمند نخواهند داشت.

image

از جمله مشخصات سخت افزاری گوشی شیائومی می‌ میکس باید به پردازنده چهار هسته‌ای و قدرتمند اسنپدراگون 821 با فرکانس 2.35 و 1.6 گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی آدرنو 530، صفحه نمایش 6.4 اینچی با وضوح تصویر 2040 در 1080 با تراکم پیکسلی 362 پیکسل در هر اینچ، 4 و 6 گیگابایت حافظه رم، 128 و 256 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی همراه با فلاش دوگانه، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی،  باتری 4400 میلی آمپری و سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو اشاره داشت.

در هر صورت، شیائومی می میکس یک تلفن هوشمند تمام عیار و بسیار جذاب است که با رنگ مشکی و با فریم طلای 18 عیار یا رنگ سفید می‌تواند برای افراد خاص پسند گزینه بسیار خوبی باشد.

نظر شما در مورد گوشی شیائومی می میکس چیست؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

keyvan

۱۳۹۵/۱۰/۳۰
این گوشی واقعا جذاب و کامله..فقط همینو میتونم بگم و کااااااااش تو بازار ایرانم بود

keyvan

۱۳۹۵/۱۰/۳۰
این گوشی واقعا جذاب و کامله..فقط همینو میتونم بگم و کااااااااش تو بازار ایرانم بود