خانهاخبار
سامسونگ Galaxy J2 Ace معرفی شد

سامسونگ Galaxy J2 Ace معرفی شد

شرکت سامسونگ از یک گوشی جدید و ارزان قیمت با مشخصات سخت افزاری پایین رده با نام گلکسیGalaxy J2 Ace رونمایی کرده است.
۱۳۹۵/۱۰/۲۹

شرکت سامسونگ از یک گوشی جدید و ارزان قیمت با مشخصات سخت افزاری پایین رده با نام گلکسی جی 2 ایس (Galaxy J2 Ace) رونمایی کرده است.

گوشی  سامسونگ گلکسی جی 2 ایس یک اسمارت فون ارزان قیمت اندرویدی است که در رده موبایل‌های پایین‌رده و نچندان قدرتمند بازار جای می‌گیرد. این تلفن هوشمند به صورت رسمی توسط سامسونگ معرفی و در کشور هند عرضه شده است است.

image

از مشخصات سخت افزاری گوشی گلکسی   J2 Aceباید به پردازنده  پایین‌رده و چهار هسته‌ای مدیاتک MT6737T با فرکانس 1.4 گیگاهرتز، صفحه نمایش 5 اینچی با وضوح تصویر 960 در 540 پیکسل، 1.5 گیگابایت حافظه رم،  دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی با دیافراگم 2.2 و قابلیت فیلمبرداری با کیفیت HD، باتری 2600 میلی آمپر ساعتی  و سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو اشاره داشت.

یکی از مهمترین امکانات این گوشی هوشمند پایین رده، پشتیبانی از نسل چهارم اینترنت همراه، 4G ، پشتیبانی از دو سیم کارت به صورت همزمان و VoLTE اشاره داشت که با استفاده از آن می‌توان تماس‌هایی صوتی با کیفیت بالایی را در بستر شبکه LTE داشت . این تماس همچون برقراری تماس در بستر آی پی یا همان VoIP عمل می‌کند.

گوشی سامسونگ  Galaxy J2 Aceبا قیمت 124 دلار آمریکا معادل با 8490 روپیه و در سه رنگ مشکی، طلایی و نقره‌ای با قابی از جنس پلاستیک در کشور هند عرضه شده است اما هنوز قیمت و زمان عرضه جهانی این محصول توسط کمپانی سامسونگ به صورت رسمی اعلام نشده است.

نظر شما در مورد گوشی ارزان قیمت جدید شرکت سامسونگ چیست؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

Hmk

۱۳۹۵/۱۱/۲
Asus Zenfone Pegasus 3s
بفرما میان رده ای ک بر روی اندروید ۷ است حتی در اخبار اومد عرضه اندروید ۷ بر روی زنفون ۳ فعلا موقتی متوقف شده حالا شما بیا بکوب سر بنده و بگو تعصب داری بنده روی هیچ برندی تعصب ندارم و این تعصب شمارو نشون میده ک تعصبانه میخواهید از این برند طرفداری الکی کنید ثانیا همگی از اپدیت دهی سام خبر دارن نیازی نیس توضیح بدم سوما کی میگه برای پرچمدار ینی اس ۷ و اس ۷ اج نیومده؟و در اخر این شعورتون رو نشون میده(چرت و پرت) جنبه انتقاد ندارید
موفق باشید با احترام

رضا

۱۳۹۵/۱۱/۱
پس لطفا نظر نده و ...

رضا

۱۳۹۵/۱۱/۱
شما کجا دیدین که یه میان رده زود تر از پرچمدار اندروید جدید رو دریافت کنه شما یه مورد نام ببر تا بفهمیم که از روی تعصب این چرت و پرت ها رو نمی گی

حسين باختر اصل

۱۳۹۵/۱۰/۳۰
هر روز يه مدل جديد از سامسونگ

بنیامین سلمانی

۱۳۹۵/۱۰/۳۰
پایین رده با مشخصات خوب