خانهاخبار
ال جی با همکاری گوگل دو ساعت هوشمند جدید معرفی می‌کند

ال جی با همکاری گوگل دو ساعت هوشمند جدید معرفی می‌کند

تا کمتر از 1 ماه دیگر LG از دو ساعت هوشمند اندرویدی جدید رونمایی می‌کند که احتمالا اولین ساعت‌هایی خواهند بود که Android Wear 2 را روی خود دارند.
۱۳۹۵/۱۰/۲۹

پس از فروکش کردن تب ساعت‌های هوشمند اندرویدی، چند وقتی است که دیگر خبری از معرفی ساعت جدیدی به گوش نمی‌رسد. چندی زمزمه‌هایی شنیدیم مبنی بر این که گوگل قصد رونمایی از دو ساعت اندرویدی دارد، ولی سپس مشخص شد این ساعت‌ها را شرکت دیگری می‎سازد و نام گوگل روی آنها وجود نخواهد داشت.

ایوان بلس، لیکر معروف، مدعی شده است نسخه 2 اندروید ور در تاریخ 9 فوریه (21 بهمن) منتشر می‏‌شود. اکنون منابع معتبر دیگر اعلام کرده‌اند شرکت ال‌جی، هم‌زمان با انتشار اندروید ور 2، از دو ساعت هوشمند جدید رونمایی می‌کند.

image

LG Watch Sport و LG Watch Style نام این دو ساعت هوشمند است که مشخصات آنها را در ادامه با هم مرور می‌کنیم. Watch Sport مدل قدرتمندتر و گران‌تر است که نمایشگر گرد 1.38 اینچی با رزولوشن 480 در 480 پیکسل در اختیار دارد. حافظه رم این ساعت 768 مگابایت و حافظه داخلی آن 4 گیگابایت است. LG Watch Sport از باتری 430 میلی‌آمپرساعتی نیرو می‌گیرد و به وای‌فای، بلوتوث، GPS، 3G، 4G، NFC و اندروید پی مجهز است. این ساعت همچنین تاییدیه IP68 و سنسور ضربان قلب دارد و در دو رنگ تیتانیوم و آبی تیره به فروش خواهد رسید.

Watch Style دومین ساعت ال‌جی است که رنگ‌های بیشتری دارد، اما به دلیل پشتیبانی نکردن از اندروید پی، GPS، 3G، 4G، NFC و نداشتن سنسور ضربان قلب ارزان‌تر است. LG Watch Style نمایشگر گرد 1.2 اینچی با رزولوشن 360 در 360 پیکسل دارد، حافظه رم آن 512 مگابایت است و از حافظه داخلی 4 گیگابایتی و باتری 240 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد.

هر دو این ساعت‌ها در تاریخ 9 فوریه معرفی میشوند و فروش جهانی آنها اوایل ماه مارس آغاز خواهد شد، با این حال هنوز قیمتشان اعلام نشده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)