خانهاخبار
مشخصات احتمالی Nokia P1 فاش شد

مشخصات احتمالی Nokia P1 فاش شد

احتمال زیادی وجود دارد که نوکیا در نمایشگاه MWC 2017 از پرچمدار جدیدش رونمایی کند. یکی از گوشی‌های احتمالی نوکیا P1 است که به تازگی مشخصات آن فاش شده است.
۱۳۹۵/۱۰/۲۹

تابستان امسال بود که برای اولین بار اخباری در مورد Nokia P1 شنیدیم؛ گوشی رده‌بالایی که گفته می‌شود بر اساس گوشیSharp Aquos  ساخته می‎شود. درحالی که هنوز تاییدی برای اثبات این ادعا پیدا نشده است یک رسانه روسی بار دیگر آن را مطرح کرده است.

به گفته این منبع نوکیا پی 1 بر اساس گوشی Sharp Aquos Xx3 ساخته می‎شود ولی مشخصات آن ارتقا می‌یابد. بر این اساس انتظار داریم Nokia P1 از پردازنده اسنپ‌دراگون 835، حافظه رم 6 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی و دوربین کارل زایس 22.6 مگاپیکسلی استفاده کند. نمایشگر این گوشی 5.3 اینچی خواهد بود ولی هنوز مشخص نیست رزولوشن FHD داشته باشد یا QHD.

image

فناوری شارژ سریع، اسکنر اثر انگشت، محافظ صفحه گوریلا گلس 5 و توانایی مقاومت در برابر نفوذ آب از دیگر ویژگی‌های نوکیا پی 1 است.

در ادامه این گزارش حدس‌هایی درمورد قیمت گوشی نیز مطرح شده که مدل 128 گیگابایتی آن به قیمت 800 دلار و مدل 256 گیگابایتی آن به قیمت 950 دلار به فروش خواهد رسید، که اگر صحت داشته باشد، بسیار گزاف است.

شرکت HDM Global تایید کرده است در نمایشگاه MWC 2017 حضور دارد ولی باید صبر کرد و دید در این نمایشگاه از چه گوشی‌هایی پرده برمی‌دارد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (19 نظر)

رامین

۱۳۹۵/۱۱/۱
هرچی هست از سام سونگ بهتره

K

۱۳۹۵/۱۰/۳۰
@ ANDROID
اصل قضیه هم سر همین سیستم عامل هست که ios کاملا با سخت افزار هماهنگه و مثل آندروید نیست که با 6 گیگ رم هم هنوز کند میشه و هنگ میکنه . اصلا اپل پول سیستم عامل کم نقص ios رو داره میگیره نه سخت افزار .
در ضمن اینکه شما میگی : آیفون اگر روش سیستم اندروید نصب باشه اصلا بالا نمیاد .دلیل ضعف آیفون نیست بلکه بدلیل ایرادات اندرویده که با 60 گیگ رم هم لگ میزنه .
الان اگر ios رو بزاری روی گوشی هایی با سخت افزار گوشی های اندرویدی پرواز میکنه با سرعتی که به گوشی میده .

سینا

۱۳۹۵/۱۰/۳۰
ارزشش صد برابر هنگ تی سی u ultra که طرح سامسونگه و قیمتش ارث باباشه

rs76

۱۳۹۵/۱۰/۲۹
گرونه

h4m1d

۱۳۹۵/۱۰/۲۹
800 و 950 دلار برای یک گوشی که قرار نیست پرچمدار باشه یکم زیاد نیست؟