خانهاخبار
قوی‌ترین پرچمداران 2016 به انتخاب Antutu

قوی‌ترین پرچمداران 2016 به انتخاب Antutu

Antutu بر اساس امتیاز به دست آمده از بنچمارک گوشی‌های فهرست 10 گوشی قدرتمند سال 2016 را منتشر کرده است که از دیدن نام‌ آنها تعجب خواهید کرد.
۱۳۹۵/۱۰/۲۸

اگرچه نتایج بنچمارک گوشی‌ها لزوما با عملکرد آنها در دنیای واقعی برابر نیست، با نگاه کردن به بنچمارک هر گوشی تا حدی زیادی می‌توان به قوی‌ بودن یا ضعیف بودن آن در اجرای اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها پی برد.

در سال 2016 گوشی‌های هوشمند متعددی در بازار عرضه شد که سخت‌افزارهای قدرتمندی داشتند و حتی کار به جایی رسید که میان‌رده‌ها نیز با مشخصات بالا به بازار آمدند. Antutu یکی از تست‌هایی است که در سنج عملکرد گوشی‌های هوشمند به نتایج آن اهمیت داده می‏شود. این بنچمارک فهرست قوی‌ترین گوشی‌های هوشمند سال 2016 و قوی‌ترین گوشی‌های اندروید سال گذشته را منتشر کرده است که قطعا دیدن آنها برای شما جالب خواهد بود.

image

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید iPhone 7 Plus و iPhone 7 با کسب امتیازهای 181316 و 172001 به ترتیب اول و دوم هستند. پس از آنها OnePlus 3T با امتیاز 163013 به عنوان سومین گوشی قدرتمند‌ سال معرفی شده است. نکته قابل توجه حضور پرتعداد محصولات چینی در میان 10 گوشی برتر 2016 است که توانسته‌اند بالاتر از پرچمداران گوگل، ال‌جی، سونی، اچ‌تی‌سی و سامسونگ قرار بگیرند.

image

در تصویر بالا رده‌بندی قوی‌ترین گوشی‌های اندرویدی 2016 را می‌بینید که تفاوت زیادی با تصویر قبل ندارد فقط با بیرون رفتن گوشی‌های هوشمند اپل جای برای ورود Pixel و Pixel XL به این فهرست باز شده است.

  • برای دیدن فهرست کامل این رده‌بندی به سایت Antutu بروید تا ببینید وضعیت سایر پرچمداران چگونه است. به نظر شما عملکرد واقعی گوشی‌ها چقدر نسبت به آنچه در بنچمارک Antutu آمده است تفاوت دارد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (53 نظر)

علی

۱۳۹۶/۵/۴
حرف شما تقریبا درست هست نه کاملا درسته (گرما خیییلی رو نتایج بنچ مارک ها تاثیر داره ) حتی شاید باور نکنید اگه تو خیابون وسط اهواز با antutu از iphone 6s plus بنچ بگیری عدد 111000 رو نشون میده و همین گوشی رو تو زمستون تهران تو خیابون بنچ بگیری 134000 امتیاز میده چون اهواز به شدت گرمه و باعث افت کارای پردازنده اصلی و گرافیکی و همینطور باطری میشه (خودم با 6s plus م امتهان کردم و فروشنده گوشی هستم)
ولی در مواقعی که گوشی تازه خریداری شده و همینطور تازه روشن شده و در هوای اتاق (25 درجه) انجام بشه تقریبا 99 درصد قدرت خام گوشی رو درست و پایدار نشون میده و قابل اعتماد هست (گوشی بدون نرم افزاری و تازه روشن شده که خنک باشه و شارژر وصل نباشه که ایجاد جریان ناهمگن در گوشی کنه)

علی

۱۳۹۶/۵/۴
فکر کن همه مثل شما یه نظر اینجوری رو هوا بدن چه قاراش میشی بشه :) :) :) اون وقت دیگه geekbench و antutu باید بیان کارگریه شما رو بکنن مهندس :) :)

Abzl

۱۳۹۵/۱۲/۲
آقای عزیز فقط هزینه قطعه نیس کلی پول صرف توسعه نرم افزارها میشه و همینطور تحقیق و توسعه سایر بخخش ها.همینطور هزینه اسمبل و مونتاژ اگه اینطور نبود منم قطعه موبایل میخریدم سر هم ميكردم یه گوشی جدید میساختم

علیرضا

۱۳۹۵/۱۱/۲۸
همش چرتو پرته.معلومه از چینی ها هواداری کردن.قدرتمند ترین گوشی فعلا بر اساس مقایسه ها را برای شما عرض میکنم.اول ایفون 7 پلاس.دوم الجی v20 .سوم ایفون 7.چهارم گوگل پیکسل.پنجم اچ تی سی u ultra.ششم گلگسی note7 البته به این فرض که اتش نگیره.هفتم هواوی mate9.هشتم اکسپریا x parformans.

vincent god

۱۳۹۵/۱۱/۲۸
استاد اين تست هستش ربطي به قيمت گوشي نداره.