خانهاخبار
نسخه جدید میت 9 با 6 گیگابایت رم در راه بازار

نسخه جدید میت 9 با 6 گیگابایت رم در راه بازار

نسخه 5.9 اینچی Mate 9 با پردازنده 8 هسته‌ای در برخی فروشگاه‌های آنلاین در جهان دیده شده که مشخصات بهتری هم دارد: 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی.
۱۳۹۵/۱۰/۲۸
image

این روزها گوشی‌های بزرگ سروصدای زیادی به پا کرده‌اند، بخصوص آن دسته از گوشی‌های هوشمند که علاوه بر نمایشگر بزرگ سخت‌افزار قابل توجهی نیز دارند. پی 9 هوآوی نیز یکی از این دست گوشی‌هاست؛ گوشی هوشمندی که دوربین دوگانه با لنز Leica دارد و دوام باتری‌اش قابل توجه است.

تاکنون دو نسخه از این دستگاه (یکی مخصوص بازار چین و یکی مخصوص بازار جهانی) با 4 گیگابایت رم عرضه شده است. اما نسخه 5.9 اینچی با پردازنده 8 هسته‌ای از این گوشی در برخی فروشگاه‌های آنلاین در جهان دیده شده که مشخصات بهتری دارد: 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی.

اشتباه نکنید! این گوشی میت 9 پرو نیست، بلکه همان میت 9 با نمایشگر 5.9 اینچ، باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی و رابط کاربری EMUI 5.0 بر پایه اندروید 7 است.

این نسخه جدید قیمتی حدود 800 دلار در برخی فروشگاه‌های چینی دارد، اما انتظار می‌رود قیمتش در بازارهای اروپایی با توجه به مالیات‌های مختلف بیشتر (شاید حدود 950 دلار) باشد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

mojtaba

۱۳۹۵/۱۲/۲۸
huawei

siavosh arian

۱۳۹۵/۱۱/۲۱
رقيب سرسختي براي ساير برندهاست گوشي کاملي به نظر مياد

siavosh arian

۱۳۹۵/۱۱/۲۱
رقيب سرسختي براي ساير برندهاست هواوي افق وسيعي پيش رو داره.

سياوش

۱۳۹۵/۱۰/۲۸
سلام سوني يا هواوي؟

ali

۱۳۹۵/۱۰/۲۸
با این قیمت نمیرزه بنظرم میت 9 نتونه ب خوبی پی9 فروش داشته باشه .اگه قیمتش 500دلار بود عالی بود ولی......950دلار برای هواوی نمیگم باه ولی خب 950دلارر