خانهاخبار
گلکسی اس 8 در MWC رونمایی می‎شود، ولی نه برای همه!

گلکسی اس 8 در MWC رونمایی می‎شود، ولی نه برای همه!

با اینکه خبرها از عدم معرفی Galaxy S8 در نمایشگاه MWC 2017 حکایت دارند، شایعات جدید ادعا می‌کنند سامسونگ در بارسلون به صورت محدود از پرچمدار خود رونمایی خواهد کرد.
۱۳۹۵/۱۰/۲۸

در چند سال اخیر سامسونگ پرچمدار جدیدش را همزمان با نمایشگاه MWC معرفی کرده است. با اینکه پیش‌بینی می‎شد امسال هم این اتفاق تکرار شود، خبرهایی به گوش رسید که عنوان می‌کرد Galaxy S8 با تاخیر معرفی می‎شود.

یکی از لیکرهای معروف دنیای موبایل در توییتر ادعایی مطرح کرده است که باید با شک و تردید به آن نگاه کرد. @Riccolo1 مدعی شده است سامسونگ از گلکسی اس 8 در MWC 2017 رونمایی می‌کند، اما به شکل محدود؛ به این معنی که تنها گروه کوچکی امکان دیدن پرچمدار جدید سامسونگ را خواهند داشت و رونمایی از آن به تاریخ دیگری موکول می‎شود.

image

به گفته این فرد مراسم رونمایی از Galaxy S8 در تاریخ 28 مارس (8 فروردین) برگزار می‎شود و سامسونگ آن را در 24 تا 30 آوریل (4 تا 10 اردیبهشت) با قیمتی حدود 850 دلار به بازار می‌فرستد.

تاکنون شایعات و اخبار متعددی از ویژگی‌های گلکسی اس 8 درز کرده است که به استفاده از نمایشگر 5.7 اینچی خمیده، پردازنده اسنپ‌دراگون 835/اگزینوس 8895، دوربین 12 مگاپیکسلی و 8 گیگابایت حافظه رم اشاره دارد.

فعلا باید صبر کرد و دید پیش از آغاز نمایشگاه MWC 2017 خبری از کنفرانس گلکسی اس 8 می‌شود یا خیر.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (25 نظر)

رضا

۱۳۹۵/۱۱/۱
نه داداچ این ارزش خرید داره .اونی که می گی اچ تی سیه که پول دادن بهش مثل این میمونه که به قالپاق پراید چهارصد ملیون پول بدی

rs76

۱۳۹۵/۱۰/۲۹
خخخخخخخخ سینا به خودت افرین میگی خخخخخخ

فرزاد

۱۳۹۵/۱۰/۲۸
با سلام.
سینای عزیز خودتو خسته نکن.بعضیا هستن که دلشون به حرفایی که میزنن خوشه.
در حقیقت تنها قصدشون اینه که یه چیزی گفته باشن.
وگرنه دلیلی نداره که یه نفر بخواد تو یه پیج چند تا نظر بزاره و تموم نظراتش فقط جنگ باشه.
نمیدونم تا کی میخواد به این جنگ کلمات ادامه بده.
میتونست حتی واسه یه بار هم که شده،لحن خودش رو تغییر بده.

MILAD

۱۳۹۵/۱۰/۲۸
بروبابا تو پیچ HTCاینجا چیکار میکنی

htc11

۱۳۹۵/۱۰/۲۸
اخه این که نمیتونه یدونه باطری بزنه واسه چی اصلا گوشی تولید میکنه بااین قیمت مزخرفش خب معلومه اینم یک ماه اول خوبه از ماه دوم یا میخواد هنگ کنه یا کلی مشکلات دیگه