خانهاخبار
مقایسه ابعاد Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus با نسل قبل

مقایسه ابعاد Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus با نسل قبل

روز گذشته رندرهای ۳ بعدی از هر دو نسخه جدید پرچمداران سامسونگ منتشر شده که می توان ابعاد آن را با نسل کنونی مقایسه کرد. در ادامه همراه با باشید
۱۳۹۵/۱۰/۲۸

طبق آخرین شایعات منتشر شده پیش‌بینی می‌شود پرچمداران جدید سامسونگ فروردین ۹۶ معرفی و در اواسط اردیبهشت روانه بازار شوند. هرچه‌ به تاریخ معرفی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس نزدیک‌تر می شویم اطلاعات جدید‌ و دقیق‌تری از آن‌ها به دست می‌آید. پس از افشای رندر‌های ۳ بعدی از شکل ظاهری گلکسی اس ۸ بار دیگر رند‌رهای جدیدی توسط سایت GSMArena افشا شده که ابعاد دقیق هر دونسخه Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus را نشان می‌دهد. هر دو نسخه جدید پرچمداران سامسونگ عریض‌تر شده‌اند اما به لطف کاهش چشمگیر حاشیه اطراف صفحه‌نمایش بزرگ‌تری درون خود جای داده‌اند.

image

نسخه کوچک‌تر Galaxy S8 ابعادی معادل 140.14mm x 72.20 x 7.30mm دارد که نسبت به Glaxy S7 کمی نازک تر و ارتفاع کمتری دارد اما عرض آن کمی افزایش یافته و بسیار نزدیک‌ به Galaxy S7 edge شده است. این بدین معناست که Galaxy S8 ابعادی نزدیک به Galaxy S7 دارد درحالی که توانسته صفحه نمایشی بزرگ‌تر از Galaxy S7 edge (حدود ۵.۷ اینچ) داشته باشد!

image

نسخه بزرگ‌تر پرچمدار سامسونگ با نام احتمالی Galaxy S8 Plus ابعادی معادل 152.38mm x 78.51 x 7.94mm دارد که نسبت به Galaxy S7 edge حدود ۵.۹۱ میلی‌متر عریض‌تر و مقداری کمی به ارتفاع آن افزوده شده است. طبق پیش‌بینی‌های انجام شده Galaxy S8 Plus صفحه‌نمایشی بزرگ‌تر از نوت ۷ معادل ۶.۲ اینچ خواهد داشت که تجربه کار با آن قطعا لذت‌بخش خواهد بود.  

image

با توجه به کاهش چشمگیر حاشیه در قسمت پایین نمایش‌گر احتمالا سنسور اثر انگشت با صفحه‌نمایش اغدام خواهد شد. در این تصاویر درگاه شارژ به شکل MicroUSB نشان داده شده که بعید به نظر می‌رسد سامسونگ در تولید و ساخت طرح نهایی پرچمداران جدیدش از این استاندارد نسبتا قدیمی به جای USB-C استفاده کند. 

 

نظر خود را با ما و دیگر جی‌اس‌امی‌ها به اشتراک بگذارید

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

رضا

۱۳۹۵/۱۱/۱
بیاین نظر بدین دیگه مثلا بگین ابعاد اس ۸ کپیه از ابعاد اچ تی سی یا بگین عنبیه هم کپیه یا بگین منحنی هم کپیه یا اینجور چرت پرتا

مهدی نورانی فر

۱۳۹۵/۱۰/۲۸
اقای سروش چمنی دقت کردید هر دو عکس این خبرتون یکیهچون تو سایت gsmarena عکس اندازه اس 8 پلاس رو هم گذاشته