خانهاخبار
لپ‌تاپ‌های سرقت‌شده از غرفه ریزر در نمایشگاه CES پیدا شدند!

لپ‌تاپ‌های سرقت‌شده از غرفه ریزر در نمایشگاه CES پیدا شدند!

شرکت ریزر، که در حوزه محصولات گیمینگ فعالیت چشمگیری دارد، در نمایشگاه CES 2017 در شهر لاس وگاس دو نمونه از لپ‌تاپ‌های پروژه والری را به نمایش گذاشته بود. بعد از مدتی این شرکت اعلام کرد که این لپ‌تاپ‌ها به سرقت رفته‌اند، اما حالا یکی از آنها پیدا شده است.
۱۳۹۵/۱۰/۲۸

همانطور که می‌دانید، شرکت ریزر در جریان نمایشگاه CES 2017 در شهر لاس وگاس آمریکا از یک لپ‌تاپ با سه نمایشگر 17.3 اینچی با وضوح تصویر 4K با نام پروژه والری رونمایی کرد اما پس از مدتی مدیرعامل ریزر، آقای تان، اعلام کرد که دو نمونه اولیه از لپ‌تاپ‌های پروژه والری که در CES 2017 در معرض نمایش قرار گرفته بودند، به سرقت رفته‌اند.

image

ریزر به سرعت اقدامات و هماهنگی‌های دولتی زیادی برای پیدا کردن محصولات سرقت‌شده خود انجام داد، اما با این حال پاداشی 25 هزار دلاری نیز برای یابنده در نظر گرفت تا شاید فردی بتواند تکنولوژی بی‌رقیب و اختصاصی این شرکت را از دست سارقان و رقبای احتمالی نجات دهد.

image

طبق تصویری که از یک پیشنهاد فروش در یک سایت فروش آنلاین همچون Ebay در کشور چین منتشر شده است، باید گفت که یکی از این لپ‌تاپ‌های سرقت‌شده بالاخره رخ نشان داده و سارق قصد فروش آن را دارد. سارق یکی از دو نمونه سرقت‌شده، برای لپ‌تاپ والری کمپانی ریزر قیمت 150 هزار یوآن معادل با 21700 دلار در نظر گرفته است و در توضیحات محصول عنوان کارکرده نیز دیده می‌شود، به همین سبب باید گفت که این لپ‌تاپ دقیقا یکی از دو لپ‌تاپ ریزر است که به سرقت رفته‌اند.

شایان ذکر است که هنوز مشخص نشده آیا قرار گرفتن لپ‌تاپ پروژه والری شرکت ریزر در این فروشگاه آنلاین می‌تواند مدرکی برای سازمان‌های قانونی یعنی پلیس جهانی باشد یا خیر؛ به همین دلیل فعلا باید صبر کرد و دید سرنوشت این لپ‌تاپ‌های گیمینگ سرقت‌شده به کجا خواهد رسید.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

mjb

۱۳۹۵/۱۱/۳
این روزا که نمیشه به هیچ چیز اعتماد کرد سینا هر روز یک بازی با گرافیک بالاتر یا یک قطعه بهتر و قوی تر میاد ولی این سیستم باید بتونه تا 3 سال راحت کار کنه.

sina kaya

۱۳۹۵/۱۰/۲۹
MJ به نظرت قطعاتی که گفتی چند سال برام بره؟

سینا

۱۳۹۵/۱۰/۲۸
شما لپتاپ رو با لپ لپ ت اشتباه گرفتی خخخخخخخخخخخخخ

amin

۱۳۹۵/۱۰/۲۸
با چهار میلیون که نمیتونی لپ تاپ گیمینگ بخری . قطعات زیر رو یک نگاهی بنداز . اگر گیمر حرفه ای نیستی بهتره کنسول بخری. هم ارزونتره و هم دردسرش کمتره.
Core i5 6600k
Gtx 1060 6gb
16gb ddr4
Motherboard: Asus z170 pro

mj

۱۳۹۵/۱۰/۲۸
ASUS MAXIMUS VIII RANGER Motherboard
Intel Skylake Core i7-6700K CPU
ASUS STRIX-GTX1060-O6G-GAMING Graphics Card
ADATA XPG Z1 DDR4 2800MHz CL17 Dual Channel Desktop RAM - 16GB
Green GP650A-UK Computer Power Supply
Western Digital Blue WD10EZEX Internal Hard Drive - 1TB
Green Z7 Gladitor Computer Case
قیمت بین 4800 تا 4900 حالا بسته به نظر خودتون میتونید بعضی از قطعات رو مثل 16 گیگ رم رو 8 گیگ بگیرید یا سی پی یو 6700 که 100 تومن ارزون تر هست رو بگیرید