خانهاخبار
حالت بازی به ویندوز 10 اضافه می‌شود!

حالت بازی به ویندوز 10 اضافه می‌شود!

مایکروسافت در پستی در وبلاگش جزئیاتی از ویژگی‌های جدید مربوط به بازی برای ویندوز 10 و ایکس باکس وان را، از جمله مد بازی، رونمایی کرد.
۱۳۹۵/۱۰/۲۷
image

مایکروسافت رسما مد جدید بازی ویندوز 10 را اعلام کرده است. غول نرم‌افزاری دنیا در پستی در وبلاگش جزئیاتی از ویژگی‌های جدید مربوط به بازی برای ویندوز 10 و ایکس باکس وان را، از جمله مد بازی، رونمایی کرد. این حالت همانطور که قبلا هم گفته بودیم پرفورمنس برای بازی را با اولویت دادن به آن‌ها افزایش می‌دهد. مد بازی جدید مایکروسافت تنها برای بازی‌های UWP نیست و برای بازی‌های Win32 و بازی‌هایی که از ویندوز استور دانلود شوند نیز به خوبی کار می‌کند.

مایکروسافت گفته که قصد دارد ویندوز 10 را به بهترین ویندوز برای بازی تبدیل کند. در حال حاضر ویندوز اینسایدرها این هفته برخی از قابلیت‌های این مد را مشاهده می‌کنند و در بیلدهای بعدی این ویژگی به طور کامل عملی می‌شود.

همانطور که مایکروسافت اعلام کرده، مد بازی ویندوز 10 تغییرات قابل توجهی در این نسخه از ویندوز برای دوستداران بازی به همراه می آورد. این ویژگی جدید با آپدیت Windows 10 Creators برای همه کاربران ویندوز 10 در ماه آوریل به‌رایگان منتشر می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

amir1975

۱۳۹۵/۱۰/۲۸
از الان بهتون قول میدم هیچ ویندوزی تا مدتها به پای 7 برای بازی نمیرسه!
بازی یعنی FPS بالا در کنار گرافیک قابل قبول. ویندوز 10 به بهانه Direct X 12.0 منابع سیستم رو میبلعه و کلا کندتر هست ضمنا در عمل تفاوت محسوسی در گرافیک بین بازیهای Direct X 12 و اجرای همون بازی روی ورژنهای پایینتر Direct X نیست. البته برای قضاوت زوده ولی فعلا که اینجوریه!

Alireza

۱۳۹۵/۱۰/۲۷
این ویژگی باعث میشه که سخت افزار بیشتر روی بازی باشه و تمرکز کمتری روی بقیه قسمت ها داشته باشه تا بازی لگ نزنه.

Mohammad.CZ

۱۳۹۵/۱۰/۲۷
خب کاراییش چیه؟؟