خانهاخبار
نتیجه تحقیقات در مورد انفجار نوت 7 هفته آینده اعلام می‌شود

نتیجه تحقیقات در مورد انفجار نوت 7 هفته آینده اعلام می‌شود

رویترز گزارش داده که سامسونگ آماده است تا هفته آینده گزارشی از علت انفجار Note 7 ارائه کند. با این حال احتمال دارد علت نهایی این اتفاق با یافته‌های اولیه در مورد مشکل باتری تفاوت چندانی نداشته باشد.
۱۳۹۵/۱۰/۲۷

سامسونگ در تحقیق درباره علت انفجار گلکسی نوت ۷ به نتایج قابل انتشاری دست یافته است. به گزارش رویترز، نقص باتری علت اصلی انفجار گلکسی نوت ۷ است و گزارش مفصل تحقیقات صورت گرفته روز ۲۳ ژانویه یعنی یک هفته دیگر منتشر می‌شود.

آخرین پرچمدار سری نوت سامسونگ سال گذشته با سروصدای زیادی وارد بازار شد اما مدتی بعد انفجارهای مشکوک گریبانگیر این محصول دوست‌داشتنی شد. در پی این اتفاق سامسونگ یک بار از کاربران خواست که گوشی‌های خود را برای تعویض به نمایندگی‌های سامسونگ تحویل دهند. اما مشکل به همین‌جا ختم نشد و در نهایت سامسونگ تصمیم به جمع‌آوری این گوشی از بازار گرفت.

پس از جمع‌آوری نوت ۷ از بازار سامسونگ اعلام کرد که تیمی متشکل از متخصصان داخل و خارج کمپانی تشکیل می‌دهد تا تحقیقات لازم را روی تمام مراحل ساخت گوشی انجام دهند و علت این اتفاق را کشف کنند.

ماه گذشته یافته‌های اولیه سامسونگ نشان داد که نحوه قرارگیری باتری درون بدنه گوشی باعث وارد شدن فشار بیش از حد به آن شده و در اثر این فشار لایه‌های لیتیوم اکسید کبالت و گرافیت با یکدیگر برخورد می‌کردند و باعث احتراق باتری می‌شدند.  

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (48 نظر)

محمد

۱۳۹۶/۱/۲
داداشم اس6 ادج داره در حال کلش بازی کردن و روشن کردن هات اسپوت و همزمان توی شارژم هست داغم میکنه خب هر گوشی ای باشه داغ میکنه ولی منظورم اینه در این شرایطم باطریش نمیترکه و الانم حداقل هشت ماهی هست دارتش
گوشی خودمم نوت2 هست که بعد از گذشت 4 سال هنوز راضی نگهم میداره. البته نوت2 بدنش پلاستیکه و پوسیده فقط از جنس بدنش راضی نیستم و از نظرم فقط نوت3 بهترین بدنه رو داره که بعد از سه سال ببینش انگار نو هست. اس6 هم توی بدنه قبولش ندارم رنگ دور لنز و دور بدنه سیاه میشه

K

۱۳۹۵/۱۰/۲۸
@ Best htc
کو ؟ کجا ؟ کی ؟ ساموسونگ تایید کرد ؟

htc11

۱۳۹۵/۱۰/۲۸
اخه سام سونگ که داره از زمان اس3میترکه خبرشم چاپ شد داخل اتوبوس فقط یک موردش هست.اس4ترکید اس5ترکید اس6ترکید که خبرشم هم منتشر شد و اس7هم خبرش منتشر شد بعد رسید به نوت7.درضمن اون دوستانی که میگن اچ تی سی کپی زده باید عرض به خدمتشون بگم یک نگاهی به ام9بندازند بعد یک نگاهم به فرم دور اچ تی سی بندازن که سام سونگ تقلید کرده ازش بحث کپی باشه که سام سونگ از همه ی گوشی ها فول کپی میزنه و هرروزم داره جریمه میده موفق باشید.

htc11

۱۳۹۵/۱۰/۲۸
تو دیگه چرا شایعه درست میکنی سینا ینی اس3نترکیده تو اتوبوس تو ایران!؟ینی اس7پرچمدارتون نترکیده!؟ینی اس6نترکیده!؟تو یه سرچ بزن خودت میفهمی

MYi7

۱۳۹۵/۱۰/۲۸
پس من چی گفتم دانشمند؟!اول حرف منو مسخره میکنی بعد دقیقا میای حرف منو میزنی؟