خانهاخبار
تماشا کنید: گوشی Galaxy S8 توسط سامسونگ دیسپلی لو رفت!

تماشا کنید: گوشی Galaxy S8 توسط سامسونگ دیسپلی لو رفت!

چندی پیش شرکت سامسونگ دیسپلی، دو ویدیو منتشر کرد کرد که در آنها از قابلیت‌ها و کیفیت پنل‌های جدید آمولد گفته می‌شد اما گوشی هوشمندی که برای این ویدئوها استفاده شده است، شباهت بسیار زیادی به گوشی سامسونگ Galaxy S8 دارد.
۱۳۹۵/۱۰/۲۶

ویدیویی از بخش تولید نمایشگرهای شرکت سامسونگ الکترونیکس یعنی سامسونگ دیسپلی با زبان کره‌ای به صورت رسمی منتشر شده است که در آن به معرفی کیفیت و قابلیت‌های نسل جدیدی پنل‌های آمولد تولید شده توسط سامسونگ پرداخته می‌شود. این پنل‌های جدید کیفیت و شفافیت بسیار بالایی دارند اما جالب ترین نکته در مورد ویدوها ی منتشر شده، استفاده از یک موبایل با شباهتی بسیار زیاد به Galaxy S8 است.

همانطور که می‌دانید گوشی بعدی خانواده کهکشانی شرکت سامسونگ، گلکسی Galaxy S8 است و این روزها شایعات و اخبار زیادی را به خود اختصاص داده است.  طبق رندرهای گرافیکی جدید و تصاویری واقعی که منتسب به این اسمارت فون منتشر شده است، باید گفت که در ویدئو منتشر شده موبایل گلکسی اس 8 توسط سامسونگ دیسپلی استفاده شده است و باید انتظار یک صفحه نمایش خیره کننده و درجه یک را در گلکسی اس 8 داشته باشیم.

در ویدئویی که مشاهده می‌کنید، نسل جدید صفحه نمایش‌های آمولد شرکت سامسونگ با نمایشگرهای معمولی مقایسه می‌شود. در این ویدیو صفحه نمایش نسل جدید شرکت سامسونگ دیسپلی بسیار قدرتمند است و در یک موبایل هوشمند استفاده شده است که احتمالا همان گلکسی اس 8 است. در هر صورت حرکت سامسونگ دیسپلی احتمالا یک حرکت عمدی است تا نشان دهد گلکسی اس 8 بهترین است و نگاه‌ها را به سمت طراحی خیره کننده و سخت افزار آن جذب کند.

لازم به ذکر است که تا قبل از انتشار این ویدئوها شاهد گزارشات و اخباری مبنی بر استفاده از یک نمایشگر تخت که دارای لبه‌های خمیده با انحنای بیشتر تا پشت دیوایس است در گلکسی اس 8 بودیم. در واقع انحنای بخش اج صفحه نسبت به گوشی گلکسی اس 7 بسیار بیشتر خواهد بود که احتمالا تجربه بهتری را برای کاربرانی  رقم خواهد زد که به صفحه اج علاقه زیادی دارند.

در هر صورت باید تا 26 فوریه مصادف با 8 اسفند ماه صبر کرد و ببنیم آیا گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 در کنگره جهانی موبایل در بارسلون رونمایی خواهد شد یا رونمایی از آن طبق شایعات قبلی به فروردین ماه موکول خواهد شد.

به نظر شما گوشی استفاده شده در ویدئو همان موبایل جدید سری کهکشانی سامسونگ یعنی Galaxy S8 است؟

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (29 نظر)

padshah

۱۳۹۵/۱۰/۲۸
چه جالب نه؟

بله درسته

۱۳۹۵/۱۰/۲۸
manam miam toro khoda benevis

بله درسته

۱۳۹۵/۱۰/۲۸
به

كیان مهر

۱۳۹۵/۱۰/۲۷
من طرفدار سامسونك نیستم ولی امولد بهترین صفحه نمایشه اپل هم قراره از امولد استفاده كنه، من یكی از ملاكهام برا خرید گوشی صفحه امولده اما نه روی كوشی سامسونگ رو موتورولا یا بلكبری

farfar1993

۱۳۹۵/۱۰/۲۷
دوستانی که میگن محافظ صفحش هست . بله وجود داره. کی میگه نیست؟
ولی صرفا وجود داره! من خودم تاحالا انواع مختلفیش رو انداختم . هم تاچ رو ضعیف میکنه. هم بعد یه مدت بلند میشه. هم قسمت اج تقریبا دیگه تاچش کار نمیکنه.
بنده 7 8 ماهه کاربر گلکسی اس 7 اج هستم و ساکن تهرانم . یعنی طوری نیست که بگید تو شهر ما فلان محافظ صفحه نیست.
شماهایی که این گوشی رو ندارید لطفا اظهار فضلیت نکنید . مرسی :))