خانهاخبار
سامسونگ Galaxy C7 Pro معرفی شد

سامسونگ Galaxy C7 Pro معرفی شد

مدت زیادی است که شایعاتی مبنی بر عرضه گوشی سامسونگ Galaxy C7 Proوجود دارد و حالا سامسونگ این بدون هیچ گونه مراسمی و بدون سروصدا از این اسمارت فون میان‌رده رونمایی کرده است.
۱۳۹۵/۱۰/۲۵

همانطور که می‌دانید، مدتی طولانی است که شایعات بسیار زیادی به گوشی سامسونگ Galaxy C7 Pro اختصاص یافته است. این گوشی جنجالی را حالا سایت شعبه چین شرکت سامسونگ بدون سروصدا معرفی کرده و تصاویری رسمی از آن نیز منتشر شده است.

image

از مشخصات سخت‌افزاری Galaxy C7 Pro باید به پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 626 با فرکانس پردازنده 2.2 گیگاهرتز، پردازشگر گرافیکی آدرنو 506، صفحه نمایش 5.7 اینچی از نوع سوپر آمولد با وضوح تصویر فول اچ‌دی، 4 گیگابایت حافظه رم، 32 و 64 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی تا 256 گیگابایت، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی با گشودگی f/1.9 همراه با فلاش ال‌ای‌دی، باتری 3300 میلی‌آمپرساعتی، سنسور اثر انگشت در قاب جلویی و سیستم عامل اندروید 6.0.1 مارشمالو اشاره کرد.

image

 

و اما طراحی. در گلکسی سی7 پرو شاهد بدنه زیبا از جنس آلومینیوم با رنگ‌‌بندی‌های مختلفی هستیم که آن را به گزینه‌ای خوب و جذاب برای جوانان تبدیل می‌کند. در قسمت قاب پشتی خطوطی چاک‌دار قرار دارد که مربوط به خطوط آنتن دستگاه است و باعث شده طراحی Galaxy C7 Pro متفاوت و جذاب باشد. گفتنی است که گوشی گلکسی C7 Pro سامسونگ قرار است در سه رنگ آبی (Arctic Blue)، صورتی (Rose Pink) و طلایی برگ نخل (Maple leaf Gold) عرضه شود.

image

شرکت سامسونگ هنوز اطلاعاتی مبنی بر زمان و قیمت محصول جدیدش منتشر نکرده است، ولی طبق شایعات قبلی باید انتظار داشت پیش‌فروش این گوشی در تاریخ 16 ژانویه (27 دی ماه) با قیمت 404 دلار صورت بگیرد.

image

در هر صورت جدیدترین گوشی کمپانی سامسونگ یعنی گلکسی C7 Pro یک گوشی هوشمند میان‌رده و قدرتمند از شرکت کره‌ای سامسونگ است که مشخصات سخت‌افزاری بسیار مناسب و از همه مهم‌تر دوربین باکیفیت و قیمت وسوسه‌انگیزی دارد که به احتمال زیاد باید در بازار ایران نیز در آینده‌ای نزدیک شاهدش باشیم.

نظر شما در مورد گوشی جدید سامسونگ، گلکسی C7 Pro، چیست؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (30 نظر)

فرید

۱۳۹۸/۱/۱۱
سلام دوست عزیز. من میت ده لایت دارم حدود یک سال و نیم، میخوام تجربه ای که دارم رو بهت بگم! متاسفانه مقاومت بدنه گوشی به هیچ عنوان راضی کننده نیست ولی رابط کاربری و سخت افزار و دوربین‌ گوشی فوق‌العاده هستن. باتری فناوری شارژ سریع نداره و حدود 2 ساعت طول میکشه کامل شارژ بشه. اگه از اون افرادی هستی که گوشیت زیاد میوفته رو زمین و تو جیب میذاری اصلا مناسبت نیست. من دوبار شاسی گوشی رو دادم تعمیر هنوز هم یه مقدار کجی داره

hami

۱۳۹۶/۱۲/۲۷
یه سوال از دوستانی که تجربه کار با این گوشی رو دارن...بنظرتون این گوشی بهتره یا گلکسی اس 6 یا حتی مثلا هواوی میت 10 لایت؟؟
لطفا دوستان نظر کاربردی بدن..نه نظر شخصی و احساسی شونو...ممنون.

محمود ا

۱۳۹۶/۱۰/۲۵
دوستان توی بازار سری C ساکسونگ خیلی کمیاب شده. و همه فروشندگان از مشکلات این سری میگن که مشکلات آنتن داره. و کدهای دستوری (مثلاً #780* نمیگیره) و خیلی مشکلات دیگه.
خواهش میکنم از دارندگان این گوشی بگن آیا واقعیت داره یا این فروشندگان کم سواد چرت و پرت میگن؟
خودم فکر میکنم اینا چرت میگن و خیلی هم از c7 pro خوشم اومده

mobinm325

۱۳۹۶/۱/۲
برعکس اچ تی سی خیلی از سامسونگ کپی میکنه

فرید زینالی

۱۳۹۵/۱۰/۲۷
F700 و A887 هر دو قبل از C7 معرفی شدن بی زحمت یه نگاهی به اونا هم بنداز. سامسونگ هم سال 2010 SuperAMOLED رو معرفی کرد که از امولد خیلی بهتر بود ولی نوکیا همچنان از امولد استفاده میکرد.