خانهاخبار
تصاویر جدیدی از گوشی HTC One X10 لو رفت!

تصاویر جدیدی از گوشی HTC One X10 لو رفت!

تصاویر جدیدی از گوشی میان‌رده آینده شرکت تایوانی اچ تی سی با نام وان ایکس 10 در فضای مجازی لو رفته است که برخی از مشخصات سخت‌افزاری این گوشی هوشمند را نشان می‌دهد.
۱۳۹۵/۱۰/۲۵

گوشی میان‌رده بعدی شرکت اچ‌تی‌سی، وان ایکس 10، که این روزها شایعات زیادی را به خود اختصاص داده، قرار است جایگزین موبایل اچ‌تی‌سی One X9 باشد و طبق شایعات نیز ارتقای سخت‌افزاری چندانی نسبت به آن نخواهد داشت.

image

طبق شایعات منتشرشده، One X10 به پردازنده هشت هسته‌ای مدیاتک با فرکانس کاری 1.9 گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی Mali T860، صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح تصویر فول اچ‌دی، 3 گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 16.3 مگاپیکسلی همراه با فلاش ال‌ای‌دی، دوربین سلفی 7.9 مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا مجهز خواهد بود.

طبق تصاویر منتشرشده، گوشی وان ایکس10 به سنسور اثر انگشت در قاب پشتی مجهز شده است. همچنین، برخلاف سری جدید U از این کمپانی، گوشی One X10 دارای جک 3.5 میلی‌متری هدفون در قسمت بالایی خواهد بود.

گفتنی است که هنوز شرکت اچ‌تی‌سی هیچ اطلاعاتی از این محصول جدیدش را رسما منتشر نکرده است و طبق شایعات باید در سه ماهه اول سال میلادی جاری منتظر رونمایی از آن باشیم. همچنین انتظار می‌رود تلفن هوشمند One X10 شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی با قیمتی رقابتی و مناسب عرضه شود تا بتواند نظر کاربران را به خود جذب کند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (24 نظر)

مصطفی

۱۳۹۵/۱۰/۲۶
آدم عاقل از شرکتی خرید نمی‌کنه که هر روز خبر ضرر دادنش میاد چون کیفیت لازم را به دلیل کمبود سرمایه نداره (اخبار لغو ارسال آپدیت به دلیل وجود باگ از سمت اچ‌تی‌سی را بخونید). پشتیبانی هم که صفره و اگه فردا ورشکسته بشه این گوشیا میمونه رو دستمون بر خلاف اون حتی اگه GLX بخری پشتیبانیش بیشتره پس ارزش بالاتری از HTC داره. ظرافت طراحی هم که نداره و نسبت صفحه به بدنه گوشیاش حداکثر 70% هست. کیفیت صفحه هاش از میزو کمتره. هیچ خلاقیتی هم نداره و به کپی زدن از سامسونگ و ال‌جی افتاده پس کسی که عاقل باشه سمت HTC نمیره.

مصطفی

۱۳۹۵/۱۰/۲۶
خخخخخ جوک نگو جناب"بنام خدای عادل" حتما تو فکر داری که از u ultra که فول‌کپی از سامسونگه داری دفاع می‌کنی؟! برو با کپی کار تایوانیت خوش باش که دکمه هومش کپی از سامسونگه و حالا داره از چینی ها کپی میزنه. من حاضرم ۱۰ میلیون پول به گوشی GLX بدم ولی اگه اچ‌تی‌سی مجانی بهم بدن نمی‌گیرم چون کیفیتش از GLX هم کمتره. تو چه میدونی ظرافت طراحی چیه وقتی نسبت صفحه به بدنه گوشی های اچ‌تی‌سی به زور به 70% میرسه :))))) تو چه میدونی کیفیت صفحه چیه وقتی از تکنولوژی فسیل شده LCD استفاده میکنی! آره من حاضرم ۲ میلیون پول به میزو بدم چون داره از آمولد استفاده میکنه و از HTC جلوتره. تو چه میدونی دوام باتری چیه وقتی اچ‌تی‌سی تو گوشی که ضخامت ۹ میلیمتری داره باتری 3000 گذاشته :)))))) فقط میتونم بگم با تکنولوژی های ۱۰ سال پیش خوش باشید :))))))
حالا بیا با ۱۰ تا اسم دیگه از خودت دفاع کن :))))))) جی‌اس‌ام نظرات تندتر از این کاربران اچ‌تی‌سی را تایید می‌کنید ولی به ما که می‌رسه اگه حرف از هنگ می‌زنیم می‌گین به هم احترام بذارید؟!!! لطفا تایید کنید.

ارسی

۱۳۹۵/۱۰/۲۵
چقدر این طراحی برازنده تره.
ارزشhtcبخاطر اصالتشه.وگرنه مشخصات بالا رو الان شیایومی و اوپو هم دارن ولی این طراحی حتی تو میان رده هم دل میبره.
ای کاش اولترا این شکلی بود.
امیدوارم اچ تی سی ما رو مثل نوکیا از زیبایی خودش محروم نکنه و دوباره اوج بگیره

htcocean

۱۳۹۵/۱۰/۲۵
احسان
شکا بگو کدوم کمپانی از اچ تی سی تقلید نکرده
اونوقت بعضیا میان میگن کپی کپی کپی خخخخخخخخخ باشه کپی

htcocean

۱۳۹۵/۱۰/۲۵
گوگل پیکسل مال عهد بوقه